امام جمعه  بردسکن گفت: مجریان در اجرای قوانین  مناطق مختلف را به یک چشم نگاه نکنند.

مجریان در اجرای قوانین  مناطق مختلف را به یک چشم نگاه نکنند

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:  بعضا مدیرانی هستند که در اجرای یک قانون  شمال کشور را با این مناطق کویری یکی می بینند.پ، قانون شمال کشور در قلع وقمع  درختان  باید با این شهرهای کویری فرقی داشته باشد.

وی اظهار کرد: دراینگونه شهرها باید دست وبازوی فردی که درختی کشت می کند را ببوسیم ولی  با این فرد با همان  روشی که در شمال کشور قانون اجرا می شود، برخورد می شود که باید اصلاح شود.

امام جمعه بردسکن در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با تبریک فرارسیدن ماه رجب  به  ولادت امام محمد باقر(ع) اشاره و بیان کرد: بصیرت  افزایی را امری ضروری است، در حقیقت جهاد تبیین با رشد تقویت تففکر مردم  اتفاق می افتد.

امینی  با بیان اینکه انتقاد از تریبون نماز جمعه  انتقاد از نظام ومدیران ساعی وپر کار نیست، اظهار کرد:  ما با مدیر کم کار ومدیر ضعیف که نتواند حق شهرستان را از استان ویا کشور بگیرد مخالف هستیم .

وی با اعلام اینکه  این انتقادات نافی مدیران توانمند نیست، افزود:  انتقاد از اشخاص انتقاد از نظام نیست، پس مدیری  که در منصب کار  است باید  شبانه روز پیگیر  مسائل ومشکلات شهرستان  وحوزه کاری خود باشد.

امام جمعه بردسکن  فعالیت های اجرایی مدیران اجرایی را در شهرستان ستود وگفت:  در دولت سیزدهم کارها وفعالیت های زیادی  انجام  شده است و ایجاد  زمینه های کاری در شهرستان بردسکن  از نگاه مدیران  اجرایی در شهرستان است که درحال حاضر ما در شهرستان فرد بیکاری را نباید داشته باشیم.

وی سفر های هفتگی هیات دولت به استانها را  یک اقدام شایسته نام برد وگفت: وقتی که دولتی اینگونه  شبانه روز در حال خدمت است باید وزرا  ویا مدیران استانی وشهرستانی هم  همان گونه فعال پیگیر کار وپیگیری مشائل ومشکلات مردم باشند.

امینی، استفاده از ظرفیت کارخانجات را در کل کشور از مسائل  مورد توجه دولت برشمرد و عنوان کرد : درحال حاضر خیلی از کارخانجاتی که دارای مشکل کاری و یا تسهیلات بودند با توجه دولت فعال شده اند ودر حال فعالیت هستند.

درانتخابات پیش رو با چشم باز  انتخاب کنید

امام جمعه بردسکن  درادامه مطالب خود به موضوع انتخابات اشاره کرد ودر این رابطه از مردم خواست با  آگاهی بیشتری  وبه عنوان یک فرض  با شکوه وعظمت بیشتری نسبت به دوره های قبل در پای صندوق های رای حاضر شده  وبا انتخاب فردی اصلح ودارای ویژگی های ۲۰ گانه رهبری که  انقلابی وپرکار ونیز شفاف در امور کاری باشد ونگاه به رشد وتوسعه داشته باشد، انتخاب کنند.

خبرنگار: علی نوری 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.