رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت با بیان این نکته که در این سازمان بیش از ۱۵ میلیون والد و همچنین ۷ میلیون کودک را پوشش می‌دهیم، عنوان کرد: خانواده نقش مهمی در شکل‌گیری نگاه اسلامی دارد و برای اینکه بتواند نقش اساسی خود را حفظ کند باید والدگری خود را به نحو احسن در جامعه انجام دهد.

پوشش ۲۲ میلیون والد و کودک توسط سازمان تعلیم و تربیت

اولین رویداد ملی هوای مادری با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان رئیس اتاق فکر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مجتبی همتی‌فر رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت و جمعی از مادران و فعالان این حوزه از سراسر کشوربرگزار شد.

در این مراسم، مجتبی همتی‌فر رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت با بیان این نکته که در سازمان ملی تعلیم و تربیت بیش از ۱۵ میلیون والد و همچنین ۷ میلیون کودک را پوشش می‌دهیم، عنوان کرد: خانواده نقش مهمی در شکل‌گیری نگاه اسلامی دارد و برای اینکه بتواند نقش اساسی خود را حفظ کند باید والدگری خود را به نحو احسن در جامعه انجام دهد.

وی افزود: این سازمان که سازمانی نوپاست با نظر رهبر معظم انقلاب شکل گرفته و وظیفه ساماندهی و ارتقاء زیست‌بوم اوان کودکی با رویکرد خانواده محور را به عهده خواهد داشت.

همتی فر گفت: دبیرخانه تخصصی هوای مادری، تلاش دارد زمینه‌ی خدمت‌رسانی به دغدغه‌مندان حوزه تربیت کودک را فراهم کند و وظیفه خود می‌دانیم در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، توانمندسازی والدین و همچنین والدگری آن‌ها را به نحو احسن انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.