فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار ماموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، گفت: این ماموریت‌ها سه مورد سرقت و یک مورد کشف قاچاق چوب تاغ بوده است.

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارقان طلا دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از انجام چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان سمنان خبر داد و ابراز داشت: دستگیری سارقان طلا در شاهرود و دستگیری سارقان سیم و کابل و خودروهای سرقتی و کشف چوب تاغ در میامی مهمترین این رویدادها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه دو سارق طلاجات افراد سالمند در شاهرود به دام پلیس افتادند، افزود: شگرد این سارقان به این نحو بود که با سو استفاده از سادگی و اعتقادات مذهبی سالخوردگان طلا و وسایل با ارزش آنها را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این دو سارق با نام‌های جعلی و خودروهای دیگر در شهرهای مختلف با همین شگرد سرقت کرده بودند، ابراز داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس این سارقان شناسایی و خودروی آنها در شاهرود متوقف شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران انتظامی میامی در اجرای طرح مهار موفق به شناسایی دو دستگاه خودرو سرقتی سمند و پراید شدند، تصریح کرد: این دو سارق دستگیر و به انجام سرقت خودرو از تهران و استان گلستان اعتراف کردند.

وی از کشف یک تن چوب تاغ قاچاق در میامی نیز خبر داد و افزود: مأموران انتظامی پاسگاه نردین میامی به یک خودرو مزدا تک کابین با پلاک غیر بومی مشکوک و در بررسی از آن چوب تاغ به ارزش دو میلیارد ریال کشف و دو متهم پرونده که قصد انتقال چوب از کالپوش به مازندران را داشتند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه یکی از اعضای باند سارقان سیم و کابل هوایی با شلیک به لاستیک متهم در میامی دستگیر و این فرد به ۱۹ فقره سرقت اعتراف کرده است، اضافه کرد: تلاش برای دستگیری دو همدست دیگر سارق و مالخر پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.