ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا درباره فعالیت دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی آستارا اطلاعیه صادر کرد.

آخرین وضعیت فعالیت ادارات و مدارس آستارا

به گزارش قدس آنلاین، این تصمیم توسط ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان مرزی بندر آستارا و با توجه به بارش شدید برف و پیش‌بینی تداوم این بارش و برودت هوا به منظور مدیریت مصرف انرژی صورت گرفته است.

این اطلاعیه آمده است: فعالیت همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا(به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی) امروز یکشنبه تعطیل است.

بارش سنگین برف، ادارات و مدارس را در آستارا تعطیل کرد

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ضروری است همه مدیران مدارس، نسبت به مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس توجه و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند و حضور مدیر و عوامل اجرایی در مدارس و ارسال گزارش روزانه از وضعیت فیزیکی و حوادث احتمالی به دبیرخانه ستاد بحران آموزش و پرورش شهرستان آستارا الزامی می باشد.

در این اطلاعیه آمده است: لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان آستارا ملزم به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی تا ساعت هشت صبح روز دوشنبه مورخه ۲۵ دی ماه هستند.

بارش سنگین برف، ادارات و مدارس را در آستارا تعطیل کرد

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.