مهاجم تیم ملی فوتبال بحرین از آمادگی تمیش برای بازی با کره جنوبی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا خبر داد.

بازیکن بحرین: بازیکنان کره در تراز جهانی هستند ولی ما برای صعود آمده‌ایم

به گزارش قدس آنلاین جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به میزبانی قطر با حضور ۲۴ تیم برتر این قاره در حال برگزاری است. این رقابت‌ها از ۲۲ دی آغاز شده است و ۲۱ بهمن با معرفی تیم قهرمان در ورزشگاه لوسیل به پایان خواهد رسید. تیم بحرین در نخستین دیدار این تیم از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه جاسم‌بن‌ حمد به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.

کمیل الاسود مهاجم بحرین پیش از بازی تیمش برابر کره گفت: در بازی برابر آنها باید بدون خستگی و با تمرکز بالا به میدان برویم تا بتوانیم نتیجه‌ دلخواه خود را کسب کنیم. هدف ما صعود به مرحله بعدی است و می‌خواهیم در همه بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم. در این مدت تمرینات و اردوهای خوبی را سپری کرده‌ایم و با آمادگی مطلوب راهی این مسابقات شده‌ایم.

هافبک ۲۹ ساله بحرین یادآور شد: شرایط و جو خوبی در اردوی بحرین حاکم است. هرچند اولین بازی برای هر تیمی در تورنمنتی مانند جام ملت‌های آسیا سخت است و این اتفاق برابر تیمی مانند کره سخت‌تر هم خواهد شد اما آمده‌ایم تا در قطر نتایج خوبی را رقم بزنیم و به اهداف خود برسیم.

بازیکن بحرین در مورد تیم کره نیز اضافه کرد: قبلا با آنها بازی کرده‌ام و شکی نیست که بازیکنان این تیم فراتر از آسیا هستند و در سطح جهانی بازی می‌کنند ولی ما هم بحرین هستیم و با کار تیمی به دنبال تحقق اهداف‌مان هستیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.