مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: یک مقنی بر اثر ریزش قنات در روستای «سنگ سفید» از توابع بخش مرکزی این شهرستان جان باخت.

یک مقنی در سبزوار بر اثر ریزش قنات جان باخت

به گزارش قدس خراسان، مسلم فائق نیا اظهار کرد: در پی ریزش چاه قنات در روستای «سنگ سفید» عملیات نجات و رهاسازی توسط گروه‌های تجسس و نجات صورت گرفت اما با وجود تلاش‌های بی وقفه، فرد مورد نظر پس از رهاسازی و تحویل به کادر اورژانس فاقد هرگونه علائم حیاتی بود.

مسؤول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تصریح کرد: گروه عملیاتی درمانی پس از انجام اقدامات لازم فرد متوفی را که مردی ۴۱ ساله بود پس از تأیید فوت در بیمارستان تحویل عوامل انتظامی داد.

تلاشی که ۱۳ ساعت طول کشید

هادی زارعی، معاون عملیات آتش نشانی سبزوار نیز اظهار کرد: با دریافت گزارش حادثه ریزش چاه و محبوس شدن یک مقنی در چاهی در روستای سنگ سفید از طریق سامانه ۱۲۵ مرکز فرماندهی، آتش نشانان از ایستگاه‌های ۲ و سه سبزوار به محل اعزام شدند.

معاون عملیات آتش نشانی سبزوار افزود: نجات گران آتش نشانی پس از بررسی محل حادثه، وضعیت چاه و نوع خاک و مقدار خاک ریزش کرده، تقاضای پشتیبانی و تجهیزات کردند و نجات گران نوبت استراحت نیز به محل فراخوانده شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پس از شروع عملیات چاه دوباره ریزش داشت، اقدامات فنی ایمنی برای تثبیت وضعیت انجام شد و پس ۱۳ ساعت عملیات حساس و سنگینِ خاکبرداری، پیکر بی جان مقنی ۴۱ ساله از چاه خارج و پس از انجام معاینه لازم توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ تحویل عوامل انتظامی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.