مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۴۲۰ واحد مسکونی که با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی استان ساخته شده اند به مددجویان کمیته امداد واگذار شده اند.

واگذاری ۴۲۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام

به گزارش قدس آنلاین، ناصر مرادی پویانی" روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان با ارائه گزارشی از خدمات کمیته امداد استان به نیازمندان، اظهار کرد: عمده این واحدهای مسکونی در مناطق روستایی و محروم استان بوده و با چنین اقداماتی هم اکنون مددجوی فاقد مسکن در مناطق روستایی استان که دارای زمین و واجد شرایط باشند وجود ندارد.

وی یادآور شد: کمیته امداد و آموزش و پرورش همکاری‌های بسیار نزدیکی خصوصاً در برگزاری جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری و در راستای کمک کردن به دانش آموزان نیازمند با هم دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این دیدار یادآور شد: کمیته امداد و آموزش و پرورش یک جامعه هدف مشترک گسترده دارند که آن هم ۱۱۳ هزار دانش‌آموز هستند که بخشی از آن‌ها مددجویان کمیته امداد و قشر نیازمند هستند.

درویشی خاطرنشان کرد: از آنجایی که یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد کمک به معیشت و تحصیل دانش‌آموزان نیازمند است تلاش ما این است در این زمینه همکاری موثری با کمیته امداد استان داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.