۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 956856

بررسی‌های تازه نشون داده توی طبقات و دهک‌های ثروتمند، یک طبقه جدید پیدا شدن به نام « اَبَرثروتمند». به نظر شما چند نوع ثروتمند داریم توی ایران؟

طبقات پنج‌گانه ثروتمندان

میم.ظرافتی  /۹۸۱۲...۰۹۱۳ یکی از رئیسان کل‌ سابق بانک مرکزی مصاحبه کرده و گفته به این دلایل، امکان داره در آینده تورم سه رقمی هم داشته باشیم... واقعاً ممکنه؟
توی اقتصاد، اونم اقتصاد ما، همه چی ممکنه پدرجان... ولی خب این رئیس‌کل سابق و اسبق اگه این‌قدر قدرت پیش‌بینیش خوبه، چرا زمان ریاست خودش نتونست پیش‌بینی کنه و تورم یهو سه برابر شد

۶۵۳۴...۰۹۱۵ آقا این خبر جالب رو شنیدین که شهرداری مشهد به مادرانی که فرزند سوم رو سال۱۴۰۰ به بعد به دنیا آوردن، پنج تا بلیت استخر هدیه میده؟
بله شنیدیم... اما شما اون خبر جالب‌ترشو نشنیدی گویا این پنج تا بلیت فقط مخصوص پدر، مادر و سه تا فرزند خانواده است که همزمان با هم برن استخر... یعنی اینا باید این پنج‌ تا بلیت رو چند سالی نگه دارند تا فرزند سومشون به سن استخر برسه و اگه تا اون موقع خدا فرزند چهارم و پنجم هم بهشون داد، پول دوتای آخرو ازشون میگیرن!
۴۰۱۲...۰۹۱۷ بررسی‌های تازه نشون داده توی طبقات و دهک‌های ثروتمند، یک طبقه جدید پیدا شدن به نام « اَبَرثروتمند». به نظر شما چند نوع ثروتمند داریم توی ایران؟ الان ما ماهیانه چقدر باید دربیاریم که ابرثروتمند محسوب بشیم؟
چه میدونیم پدرجان ما که جزو اون دهک‌ها و طبقات نیستیم. ولی خب معلومه ثروتمندا هم فاصله طبقاتی رو تجربه می‌کنن بندگان خدا. یعنی حدوداً پنج طبقه یه‌کم ثروتمند، ثروتمند، یک‌کم بیشتر ثروتمند، ثروتمندتر و ابرثروتمند داریم... حالا شما که خودت میدونی ماهی چقدر در میاری، محاسبه کن ببین توی کدوم یکی از این طبقات پنج‌گانه قرار می‌گیری! 
۴۱۱۲...۰۹۱۲ یک مقام مسئول گفته هرگونه فروش آنلاین و اینترنتی دخانیات ممنوعه... خواستم بپرسم چرا ممنوعه؟ فرق فروش اینترنتی سیگار و فروش معمولیش چیه مگه؟
فرق که خیلی دارن... توی فروش اینترنتی پول رد و بدل نمیشه، کسی زاغ‌سیاه شما رو در حال خرید سیگار چوب نمی‌زنه که فردا به بابات خبر بدن، شر درست بشه... عرضم به خدمتتون توی خرید و فروش اینترنتی، دودی وجود نداره، برای دولت و شرکت دخانیات هم سودی وجود نداره... برای همین لابد خرید و فروش اینترنتی سیگار برای سلامتی خیلی مضرتر و بدتر از فروش معمولیه... شما هم هیچ‌وقت سیگار اینترنتی نخر... این همه چیزی هست که اینترنتی می‌فروشن و برای سلامتی هم ضرر نداره برو اونارو بخر.اون دولت الکترونیک هم که وعده شو دادن، فروش الکترونیکی سیگار منظورشون نبوده پدرجان.
منبع: قدس آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.