فرمانده انتظامی قلعه‌گنج با بیان اینکه اختلافات مالی و خانوادگی باید از مجرای قانونی پیگیری شود، گفت: ۲ پسر نوجوان که بنا به اختلافات مالی در این شهرستان به گروگان گرفته شده بودند ظرف کمتر از ۲۴ ساعت آزاد شدند.

۲ گروگان نوجوان در قلعه‌گنج آزاد شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدرضا بیگلری روز چهارشنبه گفت: در پی اعلام ربوده شدن ۲ پسر نوجوان در یکی از مناطق اطراف شهرستان قلعه گنج، ماموران پلیس آگاهی به سرعت وارد عمل و با حضور در محل متوجه شدند چند نفر، ۲ پسر نوجوان را ربوده و به محلی نامعلوم انتقال داده اند.

وی اظهار داشت: در این راستا با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد این گروکشی به سبب اختلافات مالی بین چند طایفه و اعمال فشار برای تسویه حساب رخ داده و این ۲ پسر نوجوان به عنوان گرو به یکی از روستاهای اطراف منتقل شده اند.

فرمانده انتظامی قلعه‌گنج تصریح کرد: در ادامه ماموران پلیس با اشرافیت اطلاعاتی محل نگهداری این ۲ نوجوان را شناسایی و ضمن رایزنی با سران طوایف آن ها را آزاد کردند.

وی گفت: در زمینه وقوع اینگونه موارد بارها تاکید شده اختلافات مالی و خانوادگی باید از مجرای قانونی پیگیری و از اقدامات خشونت بار و ارتکاب جرائم خشن که مجازات های سنگینی هم دارند، خودداری شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.