رییس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پیمان کرمی از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۹ دی ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می‌شود.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۹ دی ماه با اعلام مأموران پلیس راه در محل یک طرفه خواهد شد. با توجه به افزایش دما طی چند روز اخیر، خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: بر این اساس رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ در آنها وجود دارد، پرهیز کنند ضمن آنکه قبل از سفر از وضعیت راه‌ها به ویژه جاده کرج - چالوس مطلع شوند.

وی یادآور شد: اطمینان از سلامت فنی خودرو و به همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا موجب برو حوادث احتمالی نشود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.