خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه شلیک موشک‌ها به سمت ادلب سوریه از دزفول بود، گفت: این اقدام برای بازدارندگی بود تا اسرائیل جرأت نگاه به ما را نداشته باشد.

حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه تهران: شلیک موشک‌های سپاه از دزفول پیام بازدارندگی به رژیم صهیونیستی بود

آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته(۲۹ دی‌ماه) با اشاره به حلول ماه رجب و ایام اعتکاف، گفت: اعتکاف یک کار استثنائی و کار خاص برای اهل مراقبه و اهل الله است. برای اعتکاف از قبل باید پاک شد تا در محل نورانی مقدس مسجد، گرد هم بیاییم.

آیت‌الله صدیقی در ادامه به جنگ غزه اشاره کرد و گفت: در این بیش از صد روز رژیم سفاک، وحشی، بی قانون و بی رحم صهیونیستی خودش را به دنیا نشان داد، با بمب های سنگرشکن خانه‌ها را ویران کرد، کودکان را به خاک و خون کشید و به کادر درمان تهاجم کرد و به همه قوانین بین‌المللی پشت پا زد. 

خطیب نمازجمعه تهران خاطرنشان کرد: اسرائیل با دادن تلفات فراوان و ضررهای سیاسی و اقتصادی با عقب نشینی از مواضع ابتدایی خود، نهایتا گفت: می‌خواهیم بر تونل‌ها و فرماندهان حماس اشراف داشته باشیم و به هیچ یک از اهدافش نرسید و زوالش به برکت خون‌های پاکی که از زنان و کودکان ریخته شده است، به زودی خواهد رسید. 

وی به مسئله انتخابات مجلس و بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه مطالب راهبردی و سازنده بیان فرمودند؛ که هم درسی برای ائمه جمعه بود و هم اهمیت نمازجمعه و جایگاه آن و وظایف خطبا در آن شرح داده شد؛ که باید با چه لحن و زبانی در مقام معاشرت با مردم سخن بگویند. 

آیت‌الله صدیقی از جمله سفارشات رهبر انقلاب برای ائمه جمعه را اهمیت مردم برشمرد و با اشاره به بیانات رهبری، اظهار داشت: مردمی که گاهی ما فکر می‌کنیم در انجام فرائض کوتاهی دارند، دلی دارند که ما از آن خبر نداریم؛ مردم ما همه ساله چندین‌بار پای صندوق‌های رای آمدند و دشمن باید بداند این مردم امتحان خود را پس داده اند و برای انتخابات بهتر از گذشته مایه آبرو و عزت کشورشان خواهند شد. 

خطیب نمازجمعه تهران به عملیات موشکی سپاه علیه مواضع موساد و داعش در اقلیم کردستان  عراق و سوریه، اشاره کرد و گفت: سپاه انتقام خود را با فرستادن موشک‌ها در دو کشور مختلف انجام داد و این حمله قهرمانانه برگ زرینی بر دوره حیات سپاه و نیروهای مسلح اضافه کرد. 

وی افزود: سپاه دو مقر را در دو کشور همزمان مورد هدف قرار داد؛ موشکی که برای ضربه به تروریست‌های ادلب سوریه پرتاب شد، به جای کرمانشاه از دزفول بود که فاصله دورتری دارد تا به اسرائیل وحشی هشدار بدهند که این موشک‌ها در حدی هست که به اسرائیل برسد. این اقدام برای بازدارندگی بود تا اسرائیل جرأت نگاه به ما را نداشته باشد. 

آیت‌الله صدیقی در پایان گفت: کسانی که طمع به کشتن مردم مظلوم ما دوخته‌اند باید بفهمند اگر از این جنایت ها مرتکب شدند جای امنی برای آنها در هیچ نقطه جهان نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.