سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر گفت: با هدف تببین برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه این شهرستان، شبکه تلویزیونی با نام "ایرانشهر" راه اندازی شد.

شبکه تلویزیونی ایرانشهر راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد جهاندیده اظهار کرد: این شبکه‌ تلویزیونی با هدف عدالت در تبلیغات داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشریح برنامه آن‌ها و افزایش شور و مشارکت حداکثری مردم از سوی صدا و سیما راه اندازی شده است.

وی افزود: داوطلبان انتخابات پیش رو می توانند از فرصتی که رسانه ملی در اختیار آنها قرار داده به نحو مطلوب استفاده کرده و در فضایی سالم و به دور از تنش، خود را به مردم معرفی کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر با اعلام اینکه حوزه انتخابیه این شهرستان با ۵۰۲ شعبه، بیشترین شعبه اخذ رای را در سیستان و بلوچستان دارد، ادامه داد: رقابت شایسته در سلامت کامل انتخابات همراه با امنیت از نظر فکری، ذهنی و اجرایی ضروری است و با مشارکت بسیار شایسته و آبرومند وظیفه داریم که در تجلی این معنا بکوشیم.

جهاندیده یادآور شد: با توجه به راه اندازی کانال تلویریونی، ­­­نامزدهای داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام و استفاده از این ظرفیت به  سامانه ستاد تبلیغات به نشانی https://em1402.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.