مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: طی یک سال گذشته ۲۰۰ واحد آموزشی در ایلام بازسازی شده اند.

بازسازی ۲۰۰واحد آموزشی در ایلام

به گزارش قدس انلاین، علی درویشی ظهر روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ایلام اظهار کرد: سال گذشته با توجه با مشکلات مالی زیادی که در حوزه‌های مختلف وجود داشت چند تا کار شاخص را انجام دادیم از جمله بازسازی واحدهای آموزشی بود که ما با کمک بچه‌های بسیج صورت گرفت و چیزی نزدیک به ۲۰۰ واحد آموزشی با حداقل پولی که موجود بود را بازسازی کردیم.

وی بیان کرد: بسیاری از میز و نیمکت‌های در انبارها را هم بازسازی و در اختیار دانش آموزان قرار دادیم، بنده هر وقت وزارتخانه می‌روم هیچوقت دست خالی برنمی گردم.

درویشی تصریح کرد: از صدا و سیما و رسانه های استان که همیشه همراه و همدل مجموعه آموزش و پرورش بودند تقدیر دارم، انتقادهای دوستان رسانه را به عنوان هدیه‌ای برای خودم دانستم و هر کدام انتقادی کردند در کسری از زمان تماس گرفتم و از آنها تشکر کردم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه کرد: هزینه برای آموزش و پرورش به هیچ وجه زیان آور نخواهد بود، هر دستگاه و نهادی بتواند برای مجموعه آموزش و پرورش هزینه کند مطمئن باشد خروجی برای استان و کشورمان خواهد بود، همانطوری که مقام معظم رهبری هم به این نکته تاکید کردند همگی پای کار آموزش و پرورش بیایند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.