سرپرست هیات کوهنوردی خراسان رضوی در نشست با کارگروه‌های این هیات بر لزوم همراهی و همدلی ورزشکاران برای توسعه ورزش کوهنوردی در استان تاکید کرد.

لزوم همراهی و همدلی ورزشکاران برای توسعه ورزش کوهنوردی در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، با انتصاب محمد ایمانی‌فر به عنوان سرپرست جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی، وی از چند روز قبل کار خود را در این سمت آغاز کرد. در همین رابطه نشستی روز یکشنبه، اول بهمن ماه ۱۴۰۳ در محل ساختمان جدید هیات کوهنوردی استان واقع در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد مشهد برگزار شد.

ایمانی‌فر در این جلسه اظهار کرد: پای کار بودن و تعهد اصل لازم برای کسب موفقیت است. اعضای هیات کوهنوردی استان از دانش، تجربه و آگاهی خوبی برخوردار هستند و امیدواریم با جدیت و تعامل قله‌های موفقیت را فتح کنیم.

وی افزود: امروز کوهنوردی استان نیازمند پای کار بودن و همراهی همه کوهنوردان و ورزشکاران دغدغه مند است و تلاش می کنیم با استفاده از خرد جمعی در کارگروه‌ها و تجربه ورزشکاران جایگاه واقعی رشته کوهنوردی را به علاقمندان معرفی کنیم.

سرپرست هیات کوهنوردی استان خراسان رضوی گفت: معتقدم وظیفه هیات استان سیاست گذاری، برنامه ریزی، هماهنگی و هدایت است و اجرا و اقدام در حوزه کاری هیات شهرستان‌ها است. حتما موضوعات را به صورت تخصصی در کارگروه‌ها دنبال خواهیم کرد تا نتایج مطلوب مبتنی بر اصول علمی و ورزشی حاصل شود.

مطابق حکم رئیس فدراسیون فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ محمد ایمانی‌فر از کوهنوردان باسابقه این رشته به عنوان سرپرست این هیات‌ در استان خراسان رضوی منصوب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.