مدیرکل هواشناسی گیلان از تقویت سامانه پرفشار و بارشی در گیلان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: طی روز سه شنبه هوای استان گیلان به ویژه در ارتفاعات برفی و همراه با کولاک خواهد بود.

پیش‌بینی بارش برف و کولاک در گیلان

به گزارش قدس آنلاین، محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه سرد و بارشی تا اواخر وقت چهارشنبه در منطقه است.

وی از صدور اطلاعیه هشداری سطح نارنجی در گیلان خبر داد و افزود: بر این اساس ابرناکی، مه آلود شدن هوا، روند کاهشی دما، بارندگی و وزش باد پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از بارش برف و کولاک در ارتفاعات استان خبر داد و گفت: به تدریج از روز سه شنبه به ویژه غروب و شب، سامانه بارشی، سرعت باد و همچنین برودت هوا در استان گیلان تشدید می‌شود.

دادرس از کاهش ناپایداری هوای از روز چهارشنبه خبر داد و بیان کرد: از اواخر روز چهارشنبه با کاهش ناپایداری ها به تدریج کاهش ابر و سرما را در استان شاهد خواهیم بود.

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، طی پنجشنبه و جمعه هفته جاری، جوی غالبا پایدار و طی روز افزایش نسبی دما در انتظار گیلانیان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.