جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر ارزش و اهمیت حضور پرشور در انتخابات آینده، گفت: منفعت مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات برای همه مردم و نه فرد و گروه خاص است.

سردار فدوی: منفعت مشارکت حداکثری برای همه مردم است

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی فدوی در مراسم زیارت آرامگاه های شهدای دفاع مقدس در وادی رحمت تبریز، حضور حداکثری در پای صندوق های رای را نشانه وحدت و انسجام درونی دانست و اضافه کرد: بر اساس آموزه های قرآنی خداوند به امتی که از تفرقه دوری کرده و مجتمع و متحد شوند، کمک می کند، پس مشارکت گسترده آحاد مردم در انتخابات اسفند ماه به نفع تک تک افراد جامعه است .

وی ایجاد دوگانه مشروعیت و مقبولیت نظام را ساخته و پرداخته دشمنان نظام دانست و با تاکید بر اینکه هر دوی این عناصر در نظام اسلامی جمع است، افزود: مشروعیت نظام مربوط به خدا و پیامبر (ص)و ائمه معصومین (ع) است و مقبولیت نظام نیز نشات گرفته از حضور مردمی است.

فدوی ادامه داد: خداوند متعال امیرالمومنین (ع) را انتخاب و پیامبر (ص) نیز طبق دستور خداوند ایشان را معرفی کرد که این یعنی مشروعیت امام بر عهده خداست، اما در عین حال مقبولیت آن مربوط به مردم است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در امتداد ولایت معصومین (ع) است، ادامه داد: مشروعیت مربوط به خداست اما مقبولیت نظام وابسته به مردم است، بنابراین ما باید کاری کنیم که مردم در این انتخابات که اولین انتخابات بعد از فتنه های سال گذشته است، با حضور قوی و حداکثری پیام آشکار به دشمنان صادر کنند.

فدوی اهمیت انتخابات اسفند ماه امسال را بسیار فراتر دانست و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمان نظام و به خصوص آمریکا به دلیل عدم درک مبانی، معارف اسلام، انقلاب و جایگاه ملت ایران همواره دچار اشتباه محاسباتی شده اند و بر اساس همان محاسبات غلط برنامه ریزی و اقدام کرده اند که این مسایل در پاره ای موارد برای آنها دردسرساز هم بوده است.

وی یادآور شد: اگر در انتخابات پیش رو، مردم طبق دستور رهبری حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند، اشتباه محاسباتی آمریکا اصلاح خواهد شد و به تعبیری مشارکت قوی مردم، آنها را از اشتباه محاسباتی در خواهد آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: ما نباید بگذاریم اشتباه محاسباتی در طرف مقابل تکمیل شود.

سردار فدوی برای حضور و سخنرانی در مراسم ترحیم عابدین خرم استاندار فقید آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.