مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی از پیشرفت ۶۰ درصدی اجرای پروژه‌های آبرسانی طرح محرومیت زدایی در این استان خبرداد.

پیشرفت پروژه‌های آبرسانی در ۱۰۹ روستا خراسان رضوی به ۶۰ درصد رسید

به گزارش قدس خراسان، حسین امامی با اشاره به انعقاد قرارداد آبرسانی به روستاهای محروم با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: در اجرای این قرارداد مشکل آب شرب ۱۲۱ روستا با ۱۰۶ هزار نفر جمعیت در ۱۳ شهرستان و صرف ۵ هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال برطرف می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی این شهرستان‌ها را باخرز، بردسکن، تایباد، تربت جام، جوین، خواف، داورزن، سرخس، کلات، نیشابور، فیروزه، قوچان، زاوه اعلام کرد و افزود: عملیات اجرای این پروژه‌ها در ۱۰۹ روستا آغاز شده، در ۱۵ روستا با جمعیت ۲۶ هزار نفربه بهره برداری رسیده و در ۳۵ روستا آماده افتتاح است.

به گفته وی تاکنون در این رابطه نسبت به حفر و تجهیز ۲۴ حلقه چاه، ۱۰۵ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال، ۱۷۵ کیلومتر شبکه و ساخت ۹ هزار و ۸۰۰ متر مکعب مخزن اقدام شده است.

امامی اجرای طرح محرومیت زدایی دولت در روستاها را باعث ایجاد امید در روستاییان دانست و گفت: همگرایی سپاه و وزارت نیرو الگوی خوبی برای خدمت رسانی محسوب می‌شود و موجب امید در روستاییان شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی سرعت در اجرای پروژه‌ها را از مزایای طرح محرومیت زدایی دانست و تاکید کرد: چنین عملکردی در آبرسانی به روستاها آن هم در شرایط تحریم بی سابقه است.

وی با بیان اینکه نگاه ما به موضوع محرومیت زدایی، رفع مشکل آب روستاها است تاکید کرد: روستاییان با اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی طعم شیرین آب را احساس خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.