بررسی نقشه های آنلاین ترافیکی در محورهای خراسان رضوی نشان میدهد در حال حاضر مسیری مسدود نیست اما ترافیک در برخی مسیرها نیمه سنگین گزارش میشود.

کدام محورهای خراسان رضوی امشب مسدود است؟

به گزارش قدس خراسان، بر اساس اطلاعات سامانه ۱۴۱، هم اکنون مسیرهای منتهی به مشهد از سد کارده و رضویه شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

همچنین مسیر مشهد تربت جام تایباد، آزادراه باغچه، محور مشهد شاندیز، مشهد چناران، تربت حیدریه باخزر، تربت حیدریه رشتخوار، تربت حیدریه تا سه راه شادمهر در هر دو مسیر رفت و برگشت شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

در سمت شمال استان هم مسیر قوچان به فاروج و امام قلی یه درگز ترافیک نیمه سنگین گزارش می‌شود.

وضعیت ترافیکی در سایر مسیرها روان است و هیچ محوری در خراسان رضوی در حال حاضر مسدود نیست.

البته با توجه به وضعیت جوی و پیش بینی های هواشناسی توصیه میشود رانندگان پیش از انجام سفر  حتماً از سلامت سامانه‌های برف‌پاک‌کن، گرمایشی، چراغ‌ها، فنی و همچنین لاستیک‌های خودرو اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به حرکت در جاده‌ها کنند و زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی مناسب و لباس گرم همراه داشته باشند، در صورت ریزش برف، رانندگان پیش از حرکت به سمت مقصد، حتماً وضعیت جوی و همچنین شرایط جاده‌ها را از طریق اطلاعات راهداری، هواشناسی و پلیس‌راه استان خراسان رضوی جویا شوند.

همچنین با توجه به این که یکی از مشکلات ایجاد شده برای رانندگان در جاده‌های برفی و کوهستانی اتمام سوخت است، به رانندگان توصیه میشود در هنگام ورود به جاده و به خصوص جاده‌های کوهستانی باک بنزین خود را پر کرده و با باک بنزین کامل سفر کنند و قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.