رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه ۲۴ استان متأثر از وضعیت بارشی برف و باران هستند، از هموطنان درخواست کرد از تردد غیر ضروری در جاده‌ها خودداری کنند.

آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها/ این محورها مسدود شدند

به گزارش قدس آنلاین امروز شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، رئیس پلیس راهور فراجا سردار سید تیمور حسینی در گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور با توجه به موج بارشی برف و باران سخن گفت.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: ۵ محور فرعی فهرج به زاهدان، هشتگرد به طالقان، گیلانغرب به سومار، گنجنامه به تویسرکان و همچنین پونل به خلخال به علت شرایط جوی مسدود هستند.

سردار حسینی با بیان این مطلب که بخش وسیعی از کشور یعنی حدود ۲۴ استان به دلیل سامانه بارشی شاهد برف و باران هستند از باز بودن تمام محورهای اصلی کشور خبر داد.

وی با بیان این مطلب که در معابر کوهستانی و سردسیر بارش‌ها به صورت برف است از شهروندان درخواست کرد از سفر غیر ضروری در جاده‌ها خودداری کنند.

سردار حسینی گفت: شهروندان دقت داشته و اگر سفر ضروری باید انجام شود حتماً در روز تردد کرده و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته و از سلامت وسیله نقلیه خود نیز اطمینان حاصل کنند.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.