مسوول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور بسیج خراسان رضوی از فراهم شدن اسکان کاروان‌های راهیان نور در خرمشهر خبر داد.

فراهم شدن اسکان زائران راهیان نور خراسانی در خرمشهر

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپام امام رضا، سرهنگ پاسدار محسن سهیل اظهار کرد: اردوگاه ثامن الائمه در شهرستان حمیدیه به مناطق عملیاتی جنوب در خرمشهر و آبادان فاصله زیادی داشت و بخشی از وقت زائران در مسیر تردد می‌گذشت لذا امسال برای اولین بار امکان اسکان در خرمشهر برای کاروان‌های راهیان نور خراسان رضوی به تعداد ۶۰۰ نفر شب خواب فراهم شده است.

مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور بسیج خراسان رضوی افزود: در سال‌های گذشته زائران در ایام تعطیلات ابتدای سال بدون استفاده مرخصی از محل کار در یادمانهای دفاع مقدس در جنوب شرکت می‌کردند و در قالب مسافرت با خانواده‌ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس مشرف می‌شدند اما امسال با توجه به ماه مبارک این فرصت گرفته شده است.

وی تاکید کرد: با این وجود به حمدالله امسال در استقبال زائران از این سفر معنوی هیچ ریزشی نداشتیم.

سهیل تصریح کرد: استان خراسان رضوی برای برنامه امسال راهیان نور ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر را اعزام خواهد کرد که البته این مهم با همکاری برخی از مجموعه‌های دولتی انجام خواهد گرفت.

مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور بسیج خراسان رضوی که متولی برگزاری اردوهای راهیان نور است، بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان در این اعزام‌ها بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده اند و این حاکی از این است که نسل جوان و نوجوان پیوند عمیق با فرهنگ دفاع مقدس دارند.

وی به هزینه‌های تمام شده برای زائران راهیان نور اشاره کرد و گفت: حمایت‌های سپاه در حوزه اسکان و تغذیه باعث شده تا هزینه‌ها کاهش پیدا کند که این باعث خرسندی زائران است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.