معاون عملیات پلیس راهور پایتخت می‌گوید که کامیون‌های دودزا حق ورود به تهران را ندارند.

کامیون‌های دودزا حق ورود به تهران را ندارند

به گزارش قدس آنلاین، امروز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲  معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مؤمنی با اشاره به اینکه پلیس راهور تهران بزرگ از ورود کامیون های دودزا به شهر تهران جلوگیری می‌کند، گفت: رانندگان این خودروها به ازای هر روز تردد جریمه خواهند شد.

سرهنگ احسان مؤمنی گفت: کامیون‌های دودزا در معابر ورودی شهر تهران از سوی همکارانم در پلیس راهنمایی و رانندگی مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت نداشتن استانداردهای لازم، به رانندگان توصیه می شود مسیری دیگر را انتخاب کنند، البته جریمه و پارکینگ نیز در انتظار مالکان این نوع خودروها است.

این مقام انتظامی افزود: اگر راننده ای می‌داند که خودرویش نقص فنی دارد، باید به مرکز معاینه فنی مراجعه کرده و نسبت به رفع دودزا بودن آن اقدام کند؛ در غیر این صورت به ازای هر روز جریمه می شود.

وی اظهار داشت: رانندگان کامیون‌های دودزا باید در جریان باشند که در صورت عدم رسیدگی به مشکلات فنی خودرویشان، علاوه بر جریمه امکان انتقال خودرو به پارکینگ نیز وجود دارد.

سرهنگ مومنی به رانندگان توصیه کرد: اگر معاینه فنی خودرویی ابطال شد، راننده برابر قوانین و مقررات موظف است به تعمیرگاه های مجاز مراجعه کرده و نسبت به رفع نقص خودرو اقدام کرده و سپس برای اخذ معاینه فنی به مراکز معاینه فنی مراجعه کند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.