مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از آغاز اجرای طرح «ضریح آفتاب» در بیش از ۵۰۰ مدرسه استان اردبیل خبر داد.

اجرای طرح ضریح آفتاب در ۵۰۰ مدرسه اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، کلام‌الله صفری در نشست با رییس ستاد عتبات عالیات در اردبیل، اظهار کرد: طرح ابتکاری استان اردبیل با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش و ستاد عتبات عالیات «ضریح آفتاب» نام دارد که سعی می‌کنیم تا کمک‌های دانش‌آموزان و معلمان را برای بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری و تحویل این ستاد بدهیم.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان و معلمان به صورت اختیاری و به دور از هرگونه اکراه و یا اجبار در اجرای این طرح مشارکت می‌کنند تا با پرداخت هر نفر ۲۰ هزار تومان بتوانند در ساخت و توسعه عتبات عالیات در نجف و کربلای معلی مشارکتی معنوی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ستاد عتبات عالیات تلاش می‌کند تا پروژه‌های عظیمی همچون رواق حضرت زینب (س) در کربلا و حضرت فاطمه زهرا (س) را در نجف اجرایی و عملیاتی کند تا زائران بتوانند از فضای فراهم شده استفاده کنند.

صفری افزود: به ازای پرداخت ۲۰ هزار تومان امکان خرید کاشی مزین به نام ائمه اطهار برای دانش‌آموزان، معلمان و اولیا فراهم آمده که امیدواریم مشارکت بالای دانش‌آموزان را در اجرای این طرح شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۵۰۰ مدرسه استان در سال تحصیلی جاری در اجرای این طرح مشارکت و یاری می‌کنند و امیدواریم کلید راه‌اندازی این طرح را از مدرسه شهید مرحمت بالازاده شاهد باشیم.

صفری اضافه کرد: آموزش و پرورش در طرح‌ها و پروژه‌های معنوی همواره مشارکتی جدی داشته و این بار نیز سعی ما بر این است تا با جلب مشارکت عوامل حاضر و دخیل در مدرسه بتوانیم طرح «ضریح آفتاب» را به شایستگی اجرایی و عملیاتی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: ستاد عتبات عالیات در برگزاری این طرح یاریگر و همراه آموزش و پرورش بوده و امیدواریم نتایج آن به نفع بازسازی عتبات عالیات باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.