آیین محوری گلبانگ انقلاب در آستانه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن نواخته شد.

گلبانگ انقلاب در مدارس سیستان و بلوچستان نواخته شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه(۱۱ بهمن) در این آیین نقش بی بدیل رهبری جامعه و پشتوانه قوی مردم را دو عامل پیروزی انقلاب در آن زمان عنوان کرد.

بروشکی گفت: انقلاب اسلامی به مردم ایران هویت بخشید و رمز پیروزی انقلاب، انسجام همه توده‌های مردم بود.

وی افزود: نقش بی‌بدیل رهبری جامعه و پشتوانه قوی مردم دو عامل پیروزی انقلاب در آن زمان بود.

بروشکی ادامه داد: هر قدر میزان ضریب وحدت کلمه و هماهنگی‌ها بیشتر باشد؛ قطعاً و یقیناً موفقیت‌ها دوچندان خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان داشت: یکی دیگر از جلوه‌های بارز آن زمان حضور پرشور نوجوانان و جوانان در اتفاقات روزهای پیروزی انقلاب بود.

بروشکی گفت: امروز نیز نوجوانان و جوانان باید به نحو شایسته و مطلوبی در همه عرصه‌ها نقش آفرینی کرده و به ویژه دانش‌آموزان لازم است ظرفیت و توانمندی‌های خود را شناسایی و برای شکوفایی آنها تلاش کنند.

وی دشمن شناسی، هوشیاری و بصیرت را سه مولفه مهم در شرایط کنونی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار و صلابت در مواجهه با دشمنان و استکبار جهانی لازمه انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: ایام الله دهه فجر در حقیقت حیات مجدد و دوباره ملت بزرگ ایران به برکت انقلاب اسلامی است و بر همگان لازم است تا برای پاسداشت و نکوداشت این ایام از هیچ کوششی دریغ نورزند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.