فرماندار بجستان گفت: ۵۹ طرح با صرف اعتبار یک هزار و ۴۸۵ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال در این شهرستان خراسان رضوی آماده بهره‌برداری در دهه فجر امسال است.

۵۹ طرح در بجستان همزمان با دهه فجر آماده بهره‌برداری است

به گزارش قدس خراسان، حسن حیدری اظهار کرد: این طرح‌ها شامل آبرسانی و احیاء و مرمت قنوات بخش کشاورزی، ۹ طرح مخابراتی، تکمیل و تجهیز طرحهای برق رسانی به ۱۶ روستا، ایمن سازی جاده‌ها و تکمیل چمن روستایی پنج روستا و بهره برداری زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن است.

فرماندار بجستان ادامه داد: علاوه بر این در دهه فجر امسال عملیات اجرایی طرحهای احداث دستگاه تصفیه خانه بجستان، مخزن آب روستای مرندیز، آبرسانی نهضت ملی مسکن شهرهای بجستان و شهر یونسی از توابع این شهرستان آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: ۸۲ طرح عمرانی در ۱۳ سرفصل با صرف اعتبار یک هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات دور نخست سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بخش‌های گازرسانی، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، نوسازی مدارس، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، منابع طبیعی و آبخیزداری، گردشگری، ورزش و جوانان، بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بهداشت و درمان در این شهرستان در حال اجرا است.

حیدری تصریح کرد: روند تخصیص اعتبارات و اجرای طرح‌های فوق از سال گذشته آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

فرماندار بجستان مهمترین طرح‌های در حال اجرا از محل اعتبارات سفر استانی هیات دولت به شهرستان بجستان را شامل گازرسانی به هفت روستا، ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی و طرح‌های آب و فاضلاب ذکر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.