فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه جبهه مقاومت فلسطین و لبنان امتداد خط شهیدان ما در دفاع مقدس است، گفت: امروز دشمنان از توسعه و ترویج روزافزون فرهنگ مقاومت و ایستادگی نگران هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) : جبهه مقاومت امتداد خط شهیدان دفاع مقدس است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده در کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت که امروز - چهارشنبه یازدهم بهمن ماه - در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، اظهار داشت: امروز امتداد خط شهادت عزیزان ما در دفاع مقدس را در جبهه مقاومت در فلسطین، غزه، یمن، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی شاهد هستیم.

وی با اشاره به نگرانی دشمنان انقلاب اسلامی از فرهنگ مقاومت افزود: آنچه که امروز دشمنان از آن بسیار نگران هستند، توسعه و ترویج روزافزون فرهنگ مقاومت و ایستادگی است که به برکت شهدای انقلاب و دفاع مقدس حاصل شده است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به فعالیت های سپاه تهران در زمینه سرکشی به خانواده های شهدای تهران عنوان کرد: تا کنون بیش از ۲۲ هزار دیدار با خانواده شهدای پایتخت داشتیم و ۱۱ هزار یادواره محله‌محور برگزار و بیش از ۲۲ عنوان کتاب و ۲۰۰ اثر فرهنگی و هنری تولید شده است.

سردار حسن زاده یادآور شد: دبیرخانه کنگره شهدای تهران از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را با ۲۸ کمیته تخصصی و قشری آغاز کرده است و امروز شاهد برگزاری این مراسم باشکوه هستیم.

گفتنی است؛ در این مراسم که سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ابوترابی‌فرد امام‌جمعه موقت تهران و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی ۲۴ هزار شهید با رهبر معظم انقلاب اسلامی پخش شد.

همچنین نمایش میدانی توسط گروه‌های نمایشی سپاه تهران بزرگ با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز به اجرا در آمد.

در حاشیه این اجلاسیه، موشک‌های بالستیک «خیبرشکن» و «قدر» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حاضرین به نمایش گذاشته شده است.

دیدار با ۲۹ خانواده شهید، جانباز، ایثارگر و آزاده، برگزاری ۱۱۰۰۰ یادواره شهدا، توزیع ۱۲۴ هزار بسته کمک مومنانه، یک هزار و ۲۴ سری جهیزیه و ۲۴ هزار بسته لوازم تحریر، برگزاری پویش ۲۴ هزار ختم قرآن به نیابت از ۲۴ هزار شهید، حضور ۲۴ هزار دانش‌آموز و نوجوان در مراسم اعتکاف به نیابت از ۲۴ هزار شهید، تالیف و رونمایی بالغ بر ۲۰۰ عنوان کتاب مربوط به کارنامه‌های عملیاتی و زندگی‌نامه شهدا و تاریخ شفاهی رزمندگان و فرماندهان، تالیف بالغ بر ۲۰۰ آثار فرهنگی هنری و رسانه‌ای و دیجیتال و همچنین رونمایی از آثار فاخر هنری به نام سمفونی «ساحت حماسه» برخی از کارهای جانبی این کنگره است که از سوی کمیته‌های تخصصی آن تاکنون اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.