فرماندار نیشابور از بهره برداری ۱۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۱۵ میلیارد تومان در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از ۱۶۸ پروژه به مناسبت دهه فجر در نیشابور

به گزارش قدس خراسان، مهدی دونده اظهار کرد: ۱۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۱۵ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر آماده بهره برداری در شهرستان نیشابور است که از این میزان ۱۳۰ میلیارد تومان آن با سرمایه گذاری بخش خصوصی و خیرین، ۷۴ میلیارد تومان آن با استفاده از تسهیلات دولتی و ۲۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات تملک دارایی و ملی بوده و مابقی اعتبارات ۴۹۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی وزارت خانه‌ها است.

فرماندار نیشابور افزود: همزمان با فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۱۶۸ طرح و پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف آموزشی، آبرسانی، کشاورزی، صنعت، راه، درمانی و… در نیشابور از سوی دولت افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: بخش تصویربرداری بیمارستان ٢٢ بهمن و خانه بهداشت، ١٠ پروژه آبرسانی روستایی و شهری، اجرای ۱۴ پروژه راهسازی و روکش آسفالت، سه پروژه تأمین برق‌رسانی در روستاها در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

دونده ادامه داد: پروژه صنعتی، کشاورزی و دامپزشکی، پروژه بهزیستی، اجرای بیش از ٨٠ طرح و پروژه در حوزه توسعه شهری و روستایی، افتتاح مدرسه خیرساز خاکباز، افتتاح ٣٠ پروژه مخابراتی، گازرسانی روستای برفریز نیز جزو پروژه‌های مورد بهره برداری در ایام دهه فجر است.

فرماندار نیشابور گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر امسال برنامه‌ریزی شده است که در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، معنوی، ورزشی و خدمت رسانی اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.