رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت:۹۵۰ پروژه دهه فجر باحمایت جدی خیران و کمک های سفر ریاست جمهوری در حوره اعتبارات به دانش آموزان تحویل داده می‌شود که در دهه فجر توسط رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

۹۵۰ پروژه آموزش و پرورش در دهه فجر به بهره برداری می رسد

حمیدرضا خانمحمدی، درباره افتتاح مدارس در دهه فجر اظهارداشت: ۹۵۰ پروژه دهه فجر باحمایت جدی خیران و کمک های سفر رئیس جمهور در حوزه اعتبارات به دانش آموزان تحویل داده می شود که در دهه فجر توسط رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار می گیرد. 

وی ادامه داد: در این پروژه ها  سهم دولت ۵۰ درصد و سهم خیران ۵۰ درصد است اما اعتقاد داریم که  خیران اصل  مدرسه سازی در کشور هستند؛ در این کار مردمی سازی انجام گرفته ، این راه بسیار روشن است و خیران در کنار ما حضور دارند و با این رویکرد ظرف چند سال آینده به نقطه مطلوب می رسیم.

 رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور درباره  ساماندهی مدارس کانکسی عنوان کرد: ما در طرح ساماندهی مدارس کانکسی،  کانکس های بالای ۱۰ دانش آموز را هدف گذاری کردیم و پیش بینی می کنیم  ۴۴۰ مدرسه تا پایان سال مالی ۱۴۰۲  مورد بهره برداری قرار می گیرد که بخشی از آن در دهه فجر به داشن آموزان تحویل داده می شود و امید است  تا مهر سال آینده  این مدارس ساماندهی شود.

خانمحمدی درباره بودجه سال آینده  بیان کرد: اعتبارات برای سال ۱۴۰۳ باید متناسب با رشد مشارکت خیران در پروژه پیش بینی شود زیرا که اورده خیران دوبرابر شده است. از دولت و سازمان برنامه و بودجه در خواست داریم که اعتبار خیران را در بودجه سال آینده  دو برابر کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.