رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تمام تلاش ما این است که مراسم نیمه شعبان بدون کوچک‌ترین مشکل ترافیکی و در نهایت نظم و انضباط برگزار شود.

رئیس پلیس راهور فراجا خبر داد؛ برنامه ریزی پلیس راهور برای اجرای مراسم نیمه شعبان

سردار سید تیمور حسینی اظهار داشت: روان سازی ترافیک و ایجاد نظم و انضباط برای جلوگیری از تصادف به‌عنوان ۲ اصل در مدیریت ترافیک در معابر شهری است.

وی افزود: کار پلیس یک کار بسیار مستمر و طاقت‌فرسا است که باید بی وقفه در تلاش باشیم که تولید و محصول ما به عنوان امنیت تردد به هیچ عنوان از حرکت باز نایستد.

سردار حسینی گفت: مأموریت‌های حساس و مهمی به پلیس راهور واگذار شده از طرح‌های ترافیکی تا مدیریت برنامه‌های مناسبتی و یکی از این مأموریت‌های ویژه و مهم مراسم نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) است که هسته مرکزی این مأموریت شهر مسجد جمکران است که همه ساله شاهد حضور میلیونی زائران عزیز هستیم.

وی تاکید کرد: هدف ما این است که با کمترین مشکل و در کنار نظم و امنیت ترددها شکل بگیرد که در این راستا انتظار داریم که همه دستگاه‌های متولی و به ویژه تولیت مسجد مقدس جمکران نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

رئیس پلیس راهور فراجا اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی ضرورت اجرای طرح‌های ترافیکی است چرا که برنامه‌ریزی و هدایت جریان ترافیکی اگر به درستی انجام نشود مشکلات عده‌ای برای همه کسانی که به قصد شرکت در آن مراسم به محل مورد نظر مراجعه نموده‌اند را به وجود خواهد آورد.

سردار حسینی همچنین با تاکید بر آمار قابل توجه تصادفات در محورهای روستایی، عنوان کرد: ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های روستایی با استفاده از ظرفیت‌های موجود باید به عنوان یکی از موضوعات مهم پیگیری و دنبال شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.