امام جمعه بردسکن گفت: مسکن ملی در شهرستان همانگونه که مردم فهیم شهرستان بردسکن مطلع هستند پس از ابلاغ دولت سیزدهم مبنی بر واگذاری زمین به متقاضیان و بویژه جوانان، دراین شهرستان هم اقدام شد ولی به جهت اینکه زمین مورد نیاز فراهم نشد با تاخیر روند آن صورت گرفت.

متقاضیان مسکن ملی بردسکن در مراجعه به شهرداری تسریع کنند

حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بردسکن اظهار کرد: پس از طی مراحل مختلف وپیگیری های انجام شده توسط فرماندار و دیگر دست اندرکاران اخیرا سایت 48 هکتاری در نظر گرفته شد که پس از تایید استان مراسم قرعه کشی صورت گرفت و 432 قطعه زمین در قالب 864 واحد دراین سایت جانمایی شد که در دو طبقه بین افراد قرعه کشی شد وافراد متقاضی مشخص شدند.

امام جمعه بردسکن افزود: متقاضیان باید باتوجه به تمهیداتی که توسط دستگاهها در روی سایت فراهم شده هر چه سریعتر با مراجعه به شهرداری پروانه خود را گرفته و کار را شروع کنند.

وی از متقاضیان خواست به شایعات گوش ندهند و فعلا این زمین که مشخص ومراحل کاری آن صورت گرفته است را هر جه سریعتر پیگیری کنند وکار ساخت بنای مسکونی خود آغاز کنند.

حجت الاسلام امینی افزود: نظر شهردار و شورای مسکن شهرستان بر این است که از آنجا که در کل 3500 نفر در شهرستان متقاضی شناخته شده هستند ، متقاضیان این سایت سریع اقدام و در صورت اینکه تمایلی را ندارند، از دیگر افراد پشت نوبت افراد جایگزین معرفی می شوند.

امام جمعه بردسکن گفت: درآینده باز اگر زمینی تهیه شد بنا به متقاضیان توسط مدیران دست اندرکار تمهیداتی دیگر اندیشیده خواهد شد.

وی در ادامه به دستاورد های نظام اشاره کرد و افزود: هیج کس منکر مشکلات اقتصادی ومعیشتی نیست ولی در کنار این اقدامات قطعا کسانی که مسئول اقتصاد کشور هستند باید مشکلات را برطرف کنند مشکلات را همه می دانند و لمس می کنند ولی در برابر دشمنان باید در جهاد تبیین حرکت کنیم وخیلی از افرادی هستند که صداهای دشمن را گوش می کنند لذا باید بیان عملکردها برای مردم اعلام گردد.

حجت الاسلام امینی دهه مبارک فجر را گرامی داشت و با اعلام اینکه در همین دهه 37 پروژه عمرانی و خدماتی با بیش از 830 میلیارد تومان پروژه افتتاح می شود افزود: ۸۶ درصد از پروژه‌های دهه فجر در نقاط روستایی بردسکن افتتاح می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.