رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: برف و کولاک، لغزندگی سطح جاده و کاهش دید موجب انسداد ۲ بزرگراه شریانی و یک راه اصلی در این استان شد.

مسدودیت سه بزرگراه و جاده اصلی خراسان رضوی

یوسف بنی اسدی اظهارکرد: ۲ بزرگراه مشهد - تربت حیدریه و بالعکس و مشهد- نیشابور و بالعکس به عنوان ۲ مسیر شریانی استان به دلیل بارش برف، کولاک و لغزندگی سطح راه، تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی گفت: همچنین جاده اصلی مشهد_ کلات نیز به دلیل برف و کولاک و لغزندگی سطح جاده مسدود اعلام شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اظهار داشت: در حال حاضر جاده های ارتباطی در شهرستانهای درگز، باخرز، مشهد، زاوه، کلات، جغتای، جوین، طرقبه شاندیز، نیشابور، خوشاب، فیروزه، فریمان، تربت جام، خلیل آباد، کوهسرخ، کاشمر و رشتخوار تحت تاثیر بارش برف قرار دارند.

بنی اسدی گفت: همچنین بارش باران در حوزه رشتخوار، تایباد، مه ولات، خواف، بجستان، صالح آباد و گناباد سطح جاده ها در این مناطق را لغزنده کرده است.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک‌گیر و مه‌گیر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.