۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۱
کد خبر: 96186

ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خیل مقامات سابق و کنونی این رژیم پیوست که به دریافت رشوه و خیانت در امانت متهم شده اند

نخست وزیر هم رشوه گیر از آب درآمد

به گزارش روز دوشنبه روزنامه ˈالحیاتˈ چاپ لندن، مشاور امور قضایی نتانیاهو و دادستانی کل، در باره اخبار دریافت مبالغ زیادی رشوه توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی از یک کارفرما به نامˈ دادی جراخورˈ تحقیق کرد و پی برد که این شخص مقادیر زیادی پول به راننده نتانیاهو برای انتقال به وی داده است.
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که میخا لندنشتراوس ناظر سابق کابینه قبلا درباره اخبار دریافت رشوه توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحقیق کرده بود وگزارش آن را ˈسفرهای نتانیاهوˈ نامید. این درحالی است که اطلاعات جدیدی به ناظر کابینه رسید که دلایل مضاعفی مبنی بر دریافت رشوه توسط نتانیاهو ارائه داده و این اطلاعات به مشاور قضایی وی و سپس پلیس برای تحقیق منتقل شد که برای گشایش پرونده تحقیقات جنایی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی کافی است. بر اساس گزارش رسانه های خبری رژیم صهیونیستی، این پرونده به بخش دستگاه قضایی مرتبط در دادستانی کل برای بررسی سفرهای نتانیاهو، ارجاع شده است. پلیس نیز تحقیق درباره این پرونده را آغاز کرده است.

ناظر کابینه ، گزارشی درباره سفرهای نتانیاهو و 30 وزیر و معاون وزیر کابینه رژیم صهیونیستی را به دادستانی کل و مشاور قضایی نتانیاهو فرستاد تا اقدامات غیر قانونی مشخص شود.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.