۱۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان اردبیل در چهارمین روز دهه فجر با حضور استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری رسید.

 افتتاح 140طرح عمرانی و اقتصادی در اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار اردبیل روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: این طرح‌ها شامل ۱۲۴ طرح عمرانی و ۱۶ طرح اقتصادی است که برای اجرای آنها ۱۸ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است..

سیدمحمد اعتماد اعجازی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۳۹۱ نفر در شهرستان اردبیل اشتغال ایجاد شد تا گامی در حوزه رونق اقتصاد و اشتغال شهرستان برداشته شود.

وی بیان کرد: همچنین به مناسبت دهه فجر عملیات اجرایی ۲۴ طرح عمرانی ، زیربنایی ، عمران شهری و روستایی در شهرستان اردبیل آغاز می‌شود که برای اجرای این طرح‌ها یک هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

فرماندار اردبیل از صدور سند مالکیت تک برگی الکترونیکی برای اراضی کشاورزی در دهه فجر خبر داد و گفت: تاکنون برای ۲۱۰ هزار و ۴۹هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان سند مالکیت تک برگی الکترونیکی صادر شده است.

اعتماد اعجازی افزود: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی در شهرستان از جمله یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و جشن انقلاب و مسابقات فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.