سه طرح گردشگری شامل حمام تاریخی "عیسی خان"، دفتر انجمن میراث فرهنگی و نیز اقامتگاه بومگردی "باغ ارگ" همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در روستای تاریخی سَنگان رشتخوار به بهره‌برداری رسید.

۳ طرح گردشگری در رُشتخوار به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس خراسان، حسین باهوش، فرماندار شهرستان رشتخوار روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: طرحهای یاد شده با اعتباری افزون بر ۱۹ میلیارد ریال آماده شده است.

فرماندار شهرستان رشتخوار افزود: طرح حمام تاریخی عیسی خان با چهار میلیارد ریال، تسهیلات و همکاری میراث فرهنگی، کمیته امداد و صندوق کارآفرینی امید شهرستان و همچنین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آورده متقاضی ساخته شده است.

وی اضافه کرد: دفتر انجمن میراث فرهنگی روستای سنگان هم با اعتبار یک میلیارد ریال ساخته شده است که نخستین دفتر انجمن میراث فرهنگی استان خراسان رضوی محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان رشتخوار گفت: اقامتگاه بومگردی باغ ارگ سنگان که ششمین اقامتگاه شهرستان رشتخوار است هم با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد ریال احداث شده که چهار میلیارد ریال آن تسهیلات میراث فرهنگی، کمیته امداد و صندوق کارآفرینی امید بوده و بقیه مبلغ، آورده متقاضی است.

وی افزود: ۲ واحد مسکونی مدد جویی هم امروز به بهره برداری رسید و یک واحد خانه عالم کلنگ زنی شد که چهار میلیارد ریال هزینه آن ساخت آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.