جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکا، منافقین و رژیم صهیونسیتی تمایل دارند مردم در انتخابات شرکت نکنند تا از طریق جنگ نرم علیه کشورمان اقدام کنند ولی باز هم در دسیسه چینی‌های خود شکست خواهند خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه: آمریکا، منافقین و رژیم صهیونسیتی تمایل دارند مردم در انتخابات شرکت نکنند

سردار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران پنج‌شنبه شب در گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گردان مقداد و تیپ ۷۲ زرهی آبادان اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بارهای محاسباتی داشته و بر همین اساس علیه کشورمان دست به اقداماتی زده‌اند اما همواره در محاسبات خود اشتباه کرده شکست خورده‌اند هر چند برای کشور هزینه داشته است.

وی افزود: یکی از این اشتباهات دشمن طراحی هشت سال دفاع مقدس است که در آن شکست قاطع خوردند ولی این دوران برای انقلاب و کشور هزینه داشت و نباید دوباره به آنها این فرصت را داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تجلی حضور مردم در حکومت یعنی مشارکت حداکثری در انتخابات، ادامه داد: آنچنان باید در این عرصه شرکت کنیم که دشمن در ذهن خود هم دچار محاسبات اشتباه علیه کشور نشود.

وی گفت: آمریکا، منافقین و رژیم صهیونسیتی تمایل دارند مردم در انتخابات شرکت نکنند تا از طریق جنگ نرم علیه کشورمان اقدام کنند ولی باز هم در دسیسه چینی‌های خود شکست خواهند خورد.

سردار پاسدار فدوی تصریح کرد: یوم الله ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلی نصرت جبهه حق علیه باطل است البته خباثان عالم تمایل دارند حماسه این روز کمرنگ شود ولی حضور مردم در راهپیمایی توطئه‌های آنها را در هم خواهد شکست.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.