امام جمعه سبزوار گفت: حضور مردم، پایگاه و پشتوانه مستحکمی برای نظام جمهوری اسلامی است که تجلی این حضور همواره در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات و دیگر صحنه‌ها به نمایش گذاشته شده است.

امام جمعه سبزوار: حضور مردم پایگاه و پشتوانه مستحکمی برای نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: ایمان به خدا، پیروی از ولایت فقیه و وحدت و انسجام مردم از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه سبزوار گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی پایبندی ملت ایران به  ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است و مردم  با حضور پرشور خود ثابت می‌کنند که پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی اظهار کرد: در شرایطی که غرب برای بقای حکومت پهلوی به عنوان ژاندارم منطقه هزینه‌های فراوانی می کرد، آن حکومت وابسته با رهبری امام خمینی (ره) و حضور مردم سرنگون شد.

مقیسه گفت: با نمایش وحدت و قدم‌های عزتمند ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر دشمنان را به شگفتی وادار و مشت محکم به دهان آن‌ها زده می‌شود.

امام جمعه سبزوار افزود: مردم بابصیرت ایران اسلامی همچنین با حضور در پای صندوق‌های رای در ۱۱ اسفند نشان خواهند داد با وجود برخی سختی‌ها به خون شهدا وفادارند.

وی تصریح کرد: حضور مردم، پایگاه و پشتوانه مستحکمی برای نظام جمهوری اسلامی است که تجلی این حضور همواره در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات و دیگر صحنه‌ها به نمایش گذاشته شده است.

امام جمعه سبزوار گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و صندوق‌های رای برای گزینش نمایندگان خود به معاندان انقلاب و دشمنان خون شهدا و ولایت اعلام می‌کنند که با وجود مشکلات پای پرچم ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.