امام جمعه گناباد گفت: تکمیل جاده‌های مواصلاتی و از جمله ۲ بانده سازی آنها برای کاهش سوانح جاده ای و کاهش معضل تامین آب شرب در این شهرستان نیازمند توجه جدی مسوولان است.

تکمیل جاده‌های مواصلاتی گناباد نیازمند توجه جدی مسوولان است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه‌های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به استمرار معضل خشکسالی و کمبود بارش، تامین آب از این شهرستان از مسائل بسیار مهم به شمار می‌رود که در صورت غفلت شاهد تشدید این معضل خواهیم بود.

امام جمعه گناباد تصریح کرد: در تابستان سال جاری شهرستان گناباد با مشکلات زیاد در تامین آب شرب مواجه شد که با مدیریت قوی فرماندار، بسیج امکانات و هم افزایی بین مسوولان تبعات این مشکل کاهش یافت، مسوولان باید با برنامه ریزی دقیق به رفع این معضل عنایت بیشتر داشته باشند.

وی توسعه و تکمیل جاده ها و از جمله گناباد به فردوس و بجستان و ۲ بانده سازی جاده گناباد به قائن برای کاهش سوانح جاده‌ای را مهم و آن را از مطالبات مهم برشمرد.

صادقی نسب توسعه ساخت و ساز نهضت ملی مسکن را به عنوان یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در شهرستان گناباد دانست و خواستار اختصاص اعتبار برای سرعت بخشی در تامین تسهیلات مورد نیاز متقاضیان این بخش شد.

امام جمعه گناباد با گرامیداشت دهه فجر و ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: با پیروزی این انقلاب کشور ما از شر رژیم ستم شاهی پهلوی، استکبار و استبداد و صهیونیست‌ها که منابع و ذخائر ایران را به غارت می‌بردند، راحت شد و در پرتو نظام جمهوری اسلامی شاهد توسعه و پیشرفت و ارائه خدمات همراه با عدالت در بخش‌های مختلف جامعه هستیم.

وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری هزاران قطعه زمین به مردم، نهضت پل‌سازی و گازرسانی و آسفالت روستاها، برق رسانی و آبرسانی به مناطق روستایی دورافتاده گناباد و بهره‌برداری از فرودگاه این شهرستان از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.