رئیس اداره برق تایباد گفت: همزمان با دهه فجر، از طرح های حوزه برق این شهرستان مرزی به ارزش بیش از ۴۷ میلیارد تومان بهره برداری شد.

بهره‌برداری از بیش از ۴۷ میلیارد طرح برقی در تایباد

به گزارش قدس خراسان، کاظم امیری اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، از طرح‌های توسعه‌ای، هوشمندسازی، روشنایی و اصلاح شبکه حوزه برق در مناطق مختلف شهرستان مرزی تایباد بهره‌برداری شد که ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار آن بوده است.

رئیس اداره برق تایباد افزود: نصب ۸۲۰ دستگاه کنتور برای مشترکین خانگی، نصب ۱۰ دستگاه پست هوایی عمومی، توسعه ۱۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و هوشمندسازی کنتورهای سه فاز و دیماندی از جمله این طرح‌های حوزه برق رسانی در تایباد بودند.

وی ادامه داد: همچنین همچنین شبکه‌های فشار ضعیف در شهر کاریز و ۱۳ روستای این شهرستان به طول ۹۰ کیلومتر به طور کامل اصلاح و ترمیم شدند.

امیری بیان کرد: در راستای افزایش ایمنی مسیرها و کاهش حوادث ترافیکی نیز شبکه روشنایی محورهای عبوری از روستاهای کرات، کوه آباد، چهاربرجی، خیرآباد، بهلول آباد و پلبند در مجموع به طول ۲ کیلومتر توسعه یافت. 

رئیس اداره برق تایباد تصریح کرد: ضریب نفوذ برق در شهرستان تایباد بالای ۱۰۰ درصد است و هم اکنون همه شهرها، روستاها و حتی چاه‌های کشاورزی دارای سکنه نیز از نعمت برق برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۸۷ بود که به آخرین آبادی در این شهرستان برق رسانی صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.