فرماندار فارسان گفت: هفت پروژه گردشگری، سه مجموعه ورزشی، ۲ مجتمع دامداری، یک مرکز درمانی و ترمینال این شهرستان به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۱۴ پروژه در شهرستان فارسان

به گزارش قدس آنلاین؛ هادی صالحی  با اشاره به بهره‌برداری از ۱۴ پروژه به مناسبت دهه فجر در فارسان گفت: هفت پروژه گردشگری، سه مجموعه ورزشی، ۲ مجتمع دامداری، یک مرکز درمانی و ترمینال فارسان از جمله این طرح‌هاست.

فرماندار شهرستان فارسان افزود: همچنین به مناسبت دهه فجر ۲ مجتمع دامداری در گوجان و فیل‌آباد کلنگ‌زنی می‌شود و امید است با توجه به شرایط اقلیمی این منطقه تولید خوب و اشتغال‌زایی ویژه‌ای ایجاد شود. 

وی شهرستان فارسان را به لحاظ اقلیمی و تاریخی دارای موقعیت مطلوبی برای گردشگری دانست و عنوان کرد:  ۱۴ درصد نقاط تاریخی و هفت درصد نقاط گردشگری چهارمحال و بختیاری در این منطقه قرار دارد.

بهره‌برداری از هفت پروژه گردشگری شهرستان فارسان

صالحی ادامه داد: در بخش مرکزی شهرستان فارسان همچنین پردنجان، باباحیدر و ده‌چشمه به مناسبت دهه فجر چند مجموعه گردشگری و بوم‌گردی به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی گفت: با حمایت بخش خصوصی یک هتل در بخش مرکزی منطقه پیرغار فعال شده و در تعطیلات نوروزی آغاز به کار می‌کند که دارای ۶۰ تخت استاندارد و سالنی برای همایش‌ است و عملیات اجرایی ۲ هتل نیز آغاز شده است.

افتتاح سالن بوکس جونقان و سالن ورزشی پردنجان در دهه فجر

فرماندار شهرستان فارسان با اشاره به اینکه سالن بوکس جونقان در ادوار قبلی ظاهرا افتتاح شده اما سوال این است که اگر افتتاح شده چرا استفاده نمی‌شود؟ تصریج کرد: بهترین شاهد برای افتتاح نشدن این سالن ورزشی مردم هستند چرا که هنوز وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی ساخت و ساز سالن را به وزارت ورزش و جوانان تحویل نداده است اما خوشبختانه در دهه فجر امسال با تجهیزات کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: سالن ورزشی پردنجان که یک سالن بزرگ استانی است برای ورزش‌های توپی و یک سالن ۳۰۰ متری برای ورزش‌های رزمی برای بانوان و آقایان به طور جداگانه با تجهیزات کامل در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از مجموعه ورزشی کارگران فارسان 

صالحی گفت: در گذشته عنوان شده بود  مجموعه ورزشی کارگران فارسان افتتاح شده ولی متاسفانه تا کنون یک نفر در این استخر شنا نکرده است اما در دهه فجر امسال با تجهیزات کامل و اعتبار ۳۰ میلیارد تومان از طریق مجموعه وزارت کار برای محوطه‌سازی و زمین چمن این مکان ورزشی هزینه شده است.

وی عنوان کرد: مجموعه‌های ورزشی فیل‌آباد و ده‌چشمه جز پروژه‌های نیمه‌کاره هستند که در اولویت پیگیری قرار دارند.

فرماندار شهرستان فارسان افزود: طی توافقی بین اداره راه و شهرسازی و سپاه تکمیل مجموعه نیمه‌کاره استخر جونقان به سپاه واگذار شده است.

بهره‌برداری از درمانگاه سپاه در شهرستان فارسان

وی اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان موضوع احداث درمانگاه سپاه در این شهرستان مطرح شد که نهایتا یک فضای متعلق به دانشگاه آزاد خریداری شد و در بازه زمانی کمتر از ۲ سال بر اساس آخرین استانداردهای بهداشتی و درمانی عملیات تقویت و بهسازی سازه انجام و در فضای ۳ هزار متری تجهیز شد.

منبع: خبرگزاری فارس

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.