عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی مسئولیت داریم، حضور حماسی در راهپیمایی۲۲ بهمن را ترسیم کننده تصویری زیبایی از اتحاد و وحدت مردم ایران در سطح جهان دانست.

برای حفظ انقلاب همه مسئولیم/ راهپیمایی۲۲ بهمن تصویر زیبایی از همدلی ترسیم می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا ورناصری روز شنبه در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، استقلال و آزادی را از دستاوردهای مهم انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و گفت: برای به ثمر نشستن این دستاورد، خون هزاران انسان شریف به زمین ریخته شد و افراد زیادی رنج زندان و شکنجه را کشیدند، بنابراین همه برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی مسئولیت داریم و باید در صحنه‌های حساس در میدان باشیم.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز استکبار جهانی به روشهای مختلف اعم از جنگ نرم و سخت برای آسیب زدن به عزت ایران اسلامی هم صدا شده‌اند، بنابراین حضور پرشور مردم در صحنه‌های حساس برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی سد محکمی علیه توطئه‌های دشمنان است.

ورناصری، خدمت به مردم را مهمترین آرمان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تاکید امامین انقلاب خدمت به مردم است و ما مسئولین هم وظیفه داریم برای رفع مشکلات معیشتی مردم در سنگرهای مختلف تلاش کنیم و نگذاریم که دشمن از تنگناهای اقتصادی به عنوان یک ابزار برای ضربه به اعتماد عمومی استفاده کند.

وی، وحدت و همدلی نخبگان را مقابل دشمن ضروری ارزیابی کرد و گفت: باید با روشنگری مانع تخریب و سیاه‌نمائی دشمن شد؛ باید با روشنگری درباره پیشرفت و توسعه کشور پس از انقلاب به جامعه امید بخشید و مانع توطئه شوم دشمن برای شکاف و تفرقه شد.

این نماینده مجلس، حضور مردم در صحنه‌های حساس چون انتخابات ۱۱ اسفند و راهپیمایی ۲۲ بهمن را از راههای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ایران اسلامی با وجود تحریم‌های ظالمانه غرب در حال پیشرفت است؛ بنابراین حضور گسترده ملت ایران نشانگر وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و می‌تواند نقشه‌های دشمنان این مرز و بوم را خنثی کند.

ورناصری تصریح کرد: حضور حماسی در راهپیمایی۲۲ بهمن می‌تواند همدلی و همبستگی مردم ایران را به نمایش بگذارد و این تصویر زیبایی از اتحاد و وحدت ملت ایران است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.