همزمان با شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ندای الله اکبر از جای جای تبریز طنین انداز و همزمان نورافشانی آسمان این شهر امشب از ۲۰ نقطه این کلانشهر انجام می شود.

طنین الله اکبر و نورافشانی از ۲۰ نقطه شهر در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای از مردم ولایتمدار استان خواست شنبه ۲۱ بهمن ماه ندای الله اکبر خود را در سراسر استان طنین انداز کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: شب ۲۲ بهمن یادآور طنین بانگ تکبیر ملت فداکار و همیشه در صحنه ایران است که برای شکستن حکومت نظامی ننگین ستمشاهی در خیابان‌ها و پشت بام‌ها حضور یافته و با سر دادن ندای الله اکبر توطئه دشمنان را خنثی کرده و به برکت این شعار انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

بر این اساس به پاس قدردانی از حماسه آفرینی و حضور در صحنه ملت ایران اسلامی و به یاد آن روزهای خاطره انگیز و حماسه ساز از مردم فهیم استان آذربایجان شرقی به ویژه جوانان و موذنان عزیز دعوت می شود در ساعت ۹ شب ۲۱ بهمن همزمان با شب عید انقلاب اسلامی با حضور نورانی در پشت بام‌ها و خیابان‌ها و میادین بار دیگر با گلبانگ تکبیر که رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود لرزه بر اندام شیطان بزرگ آمریکا و همدستان آن بیاندازند و برای ادامه راه حضرت امام (ره) و شهیدان عزیز تاکید کنند.

همچنین همزمان مراسم نور افشانی در ۲۰ نقطه شهر تبریز اجرا خواهد شد.

به مناسبت چهل و پنجمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۹ نقطه از مراکز شهری تبریز و ۱۱ محوطه و مقابل مساجد نقاط مختلف سطح شهر نورافشانی انجام می‌شود.

ابتدای خیابان زعفرانیه و پارک شمیم پایداری توسط شهرداری منطقه ۲، پارک باغ شهر توسط منطقه ۶، میدان نماز توسط منطقه ۸، مقابل مسجد امام علی(ع) در کوی فتح آباد توسط منطقه ۹، محوطه مقبره الشعرا توسط منطقه ۱۰، محوطه عمارت ساعت توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی، محوطه ساختمان شهرداری تبریز در میدان ابوریحان توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و مقابل عمارت تاریخی ائل گلی توسط سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری امشب نورباران می شود.

شهروندان تبریزی همچنین می توانند در محدوده ۱۱ مسجد سطح شهر شاهد برنامه نورافشانی باشند و همزمان با عید نیمه شعبان مصادف با پنجم اسفند نیز آسمان تبریز نورافشانی خواهد شد.

این برنامه‌ها با مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، مناطق دهگانه، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.