۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 963856

پس از خرید بلیط تهران مشهد هنگامی که به این شهر مقدس سفر می‌کنید، دلتان می‌خواهد بازارگردی کنید. خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان یکی از رسم‌های دیرینه ما ایرانیان است.

بازارگردی در مشهد را ازدست ندهید!

پس از خرید بلیط تهران مشهد هنگامی که به این شهر مقدس سفر می‌کنید، دلتان می‌خواهد بازارگردی کنید. خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان یکی از رسم‌های دیرینه ما ایرانیان است. مراکز خرید بسیار زیادی در شهر مقدس مشهد وجود دارد که همیشه پر از خریدار هستند.

مسافران ایرانی و خارجی که برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد می‌آیند، در مدت حضور خود در مشهد از این مراکز خرید می‌کنند و دست پر بیرون می‌آیند. بازارگردی در مشهد بسیار لذت‌بخش است. بازارها و پاساژهای مشهد به حدی متنوع هستند که افراد مختلف با سلیقه‌های گوناگون را راضی نگه می‌دارند. در ادامه شما را با بهترین بازارها و پاساژها برای بازارگردی در مشهد آشنا می‌کنیم.

لیست مراکز خرید مشهد برای بازارگردی

خرید بلیط تهران مشهد و تصمیم به این شهر مقدس می‌تواند یکی از بهترین سفرهای زندگیتان را برای شما به ارمغان بیاورد. از زمان‌های بسیار دور، مسافران مشهد ساعات زیادی را به گشت‌وگذار در بازارهای مشهد اختصاص می‌دادند و با بهترین مراکز خرید مشهد برای بازارگردی آشنایی زیادی نداشتند. در ادامه لیستی از بهترین مراکزی که می‌توانید سوغاتی‌های باکیفیت و مرغوبی را از آن‌ها تهیه کنید، آورده شده است.

مجتمع تجاری الماس شرق

مجتمع تجاری الماس شرق در منطقه تجاری گردشگری سپاد واقع شده است. در معماری این مجتمع از سبک اسلامی بهره گرفته شده و گنبد آن به شکل الماس است. این مرکز خرید دارای 6 طبقه و 1500 واحد است؛ بنابراین می‌توانید هر آنچه که نیاز دارید را در این مجتمع پیدا و خریداری کنید.

بازارگردی در مشهد را ازدست ندهید!

اگر مدت زمان خریدتان طولانی شد می‌توانید به رستوران یا کافی شاپ مجتمع رفته و وعده‌ای خوشمزه میل کنید. همچنین می‌توانید به سینما 6 بعدی و شهربازی سرزمین عجایب بروید و از سرگرمی‌های آن لذت ببرید. این مجتمع در فاصله کوتاهی از حرم و هتل‌های اطراف آن(https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad ) قرار دارد و با 20 دقیقه رانندگی به آن می‌رسید.

مجتمع کوهسر مال مشهد

مجتمع کوهسر مال مشهد وسعت بسیار زیادی دارد و انواع فروشگاه‌ها، تالار پذیرایی، سالن کنفرانس، رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ، باشگاه ورزشی و سرگرمی‌های متنوع در آن وجود دارد. فروشگاه‌های این مجتمع لوکس تنوع بسیار بالایی دارند و افراد با هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. این مرکز خرید، دسترسی خوبی به حمل و نقل عمومی دارد و از پایانه بوستان خورشید- امیریه تا کوهسر مال تنها دو دقیقه به صورت پیاده فاصله است. اگر به مشهد سفر کردید، سعی کنید حتما از این مجتمع بازدید کنید.

مجتمع تجاری وصال

این مجتمع 6 طبقه محل عرضه کالاهای باکیفیت و برند است. بنابراین می‌توانید با آسودگی خاطر خرید کنید و از بابت اصل بودن کالاها نگرانی نداشته باشید. در فروشگاه‌های این مجتمع کالاهای متنوعی به فروش می‌رسد از جمله انواع سوغات مشهد، عطر، لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی، انواع خوراکی و خشکبار. برخی از طبقات این مجتمع به فروش مبلمان و میزهای ناهارخوری اختصاص دارد. وجود آبنمای موزیکال یکی از جذابیت‌های مجتمع تجاری وصال است. این مجتمع در منطقه گردشگری سپاد، بلوار بهارستان و در نزدیکی مجتمع الماس شرق قرار دارد.

بازار رضا

بازار رضا در فاصله چند قدمی حرم قرار دارد. این بازار قدیمی بافت سنتی خود را حفظ کرده و در اکثر ساعات روز، بسیار شلوغ و پررونق است. در طبقه اول بازار می‌توانید انواع سوغات‌های محبوب زائران مانند انواع انگشتر و زیورآلات، مهر، تسبیح، سجاده، عطر، انواع ادویه، زرشک، زعفران و نبات را تهیه کنید. در طبقه پایین، کارگاه‌های ساخت زیورآلات، صنایع دستی، سنگ‌های زینتی و طلاکاری فعالیت می‌کنند.

بازارگردی در مشهد را ازدست ندهید!

مرکز خرید آرمان

مرکز خرید آرمان محل مناسبی برای خرید انواع خوراکی، پوشاک، عطر و سوغاتی‌های باکیفیت است. همچنین می‌توانید در رستوران‌های مرکز خرید، غذاهای خوشمزه‌ای میل کنید. در بدو ورود به این مرکز خرید، نمای داخلی آن شما را شگفت‌زده می‌کند. بخش بزرگی از مرکز خرید را آبشار و صخره‌های سنگی تشکیل داده است.

کنار صخره‌های سنگی، مجسمه‌های عظیم‌الجثه و نخل‌هایی بلند قامت قرار دارند. نورردازی منحصربه‌فرد نیز، زیبایی این شاهکار هنری را دوچندان کرده است. مرکز خرید آرمان در نزدیکی حرم و در خیابان نواب صفوی قرار دارد و می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب برای بازارگردی در مشهد باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.