مدیر گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار دانشکده بهداشت مشهد از راه‌اندازی ۳ آزمایشگاه تخصصی صدا، نور و تنش‌های حرارتی در این گروه خبر داد.

راه اندازی آزمایشگاه دانشگاهی صدا ، نور و تنش های حراراتی در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، دکتر رمضان میرزایی اظهار کرد: 3 آزمایشگاه تخصصی در گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار دانشکده بهداشت مشهد فعال شده و خدمات موردنیاز مردم و گروه‌های هدف را در 3 حوزه صدا، نور و تنش‌های حرارتی را با تعرفه دولتی ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: آزمایشگاه تنش‌های حرارتی در بخش‌های دولتی و خصوصی فعال بود، اما آزمایشگاه‌های نور و صدا صرفاً در بخش خصوصی فعال بود فعالیت این آزمایشگاه‌ها را در دانشگاه‌های علوم پزشکی نداشتیم.

مدیر گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار دانشکده بهداشت مشهد افزود: گرچه مرکز تحقیقات صدا در وزارت راه و شهرسازی فعال بوده، اما فضای آزمایشگاهی دانشگاهی در حوزه صدا و همچنین تنش حرارتی فعال نبود و ما اولین آزمایش‌های تخصصی دانشگاهی این حوزه‌ها را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و در دانشکده بهداشت این دانشگاه دایر کردیم.

دکتر میرزایی گفت: برای این 3 آزمایشگاه تخصصی فضایی به مساحت 57 متر مربع تخصیص یافته که 32 مترمربع به  آزمایشگاه‌ صدا، 20 مترمربع به آزمایشگاه نور و 15 متر مربع به آزمایشگاه تنش‌های حرارتی اختصاص پیدا کرده و در هر 3 آزمایشگاه از بهترین تجهیزات آزمایشگاهی روز دنیا در این 3 حوزه تخصصی استفاده شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.