راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد باشکوه و عظمت کم‌نظیری آغاز شده است.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در کهگیلویه و بویراحمد/ فریاد مرگ بر آمریکا در آسمان طنین‌انداز شد

در سالروز چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به خیابان‌ها آمده و شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» در آسمان این دیار طنین‌انداز شده است.

مشاهدات عینی خبرنگاران تسنیم در شهرستان‌های مختلف حکایت از حضور کم‌نظیر اقشار مختلف مردم خاصه جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال دارد که شور و شعور انقلابی آنان در تاریخ پرعظمت این دیار ثبت خواهد شد.

صدای الله اکبر در آسمان کهگیلویه و بویراحمد طنین‌انداز است و مردم مومن و انقلابی این استان همزمان با سراسر کشور یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار سرمی‌دهند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد با انسجام مثال‌زدنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کردند و با شور و هیجان خاص و مثال‌زدنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کرده و یک‌بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام امت تجدید پیمان کردند.

امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همه آمدند؛ از مرد و زن گرفته تا پیر و جوان، از دانشجو تا دانش‌آموز، از کارگر تا کارمند و از همه اقشار. تا بار دیگر نشان دهند که از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

امروز در کهگیلویه و بویراحمد از یاسوج تا دنا، از گچساران تا باشت، از دهدشت تا بهمئی، از چرام تا لنده همه و همه آمدند و با شعارهای خود پاسخ محکمی به استکبار جهانی و زورگویان عالم دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.