مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه متوسطه دوره دوم به نام «ثامن نور طوس» در مشهد با اهدا کمک‌های نقدی خود موجب آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد شدند.

دانش‌آموزان دبیرستانی در مشهد یک زندانی نیازمند را آزاد کردند

به گزارش قدس خراسان، جواد غفاریان طوسی اظهار کرد: این دانش آموزان با جمع آوری مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال آزادی یک سرپرست خانوار واجد شرایط را فراهم کردند.

مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی به پویش‌های مختلف برای آزادی زندانیان در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: در حال حاضر حرکت‌های جدیدی در مدارس برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند و واجد شرایط ایجاد شده که به نوعی پویش در این زمینه به شمار می‌آید.

وی اظهار کرد: به عنوان نمونه به تازگی یک دانش آموز از دبستان پسرانه "کاویان" در مشهد نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان اختصاص داده است.

غفاریان طوسی گفت: شهروندان نیک اندیشی که تمایل به مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد دارند، می‌توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹ بانک ملی به نام "ستاد دیه خراسان رضوی" واریز کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۳ داخلی ۵ و یا همراه ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.