سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: همچنان خواستار بازگشت سه امتیاز کسر شده از این هستیم چون حق هیچ یک از تیم‌های لیگ برتر را اجحاف نکردیم.

سرمربی شمس آذر: منتظر بازگشت سه امتیاز کسر شده هستیم

به گزارش قدس آنلاین سعید دقیقی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: استقلال خوزستان در نیم فصل دوم به خوبی تیم خود را تقویت کرده و چند بازیکن خارجی نیز جذب کرده است اما اینها دلیل نمی‌شود تا تیم ما در بازی فردا بخواهد امتیاز از دست دهد.

وی با بیان اینکه به خوبی در اردوی نیم فصل تمرینات را پشت سر گذاشتیم، اضافه کرد: اردوی ترکیه بسیار به تیم ما کمک کرد و در ادامه بازی‌های لیگ برتر نشان می‌دهیم که همه چیز در فوتبال پول نیست.

دقیقی ادامه داد: متاسفانه هنوز غم حذف تیم ملی فوتبال از جام ملت‌ها در ذهن مردم باقی مانده چرا که اگر ایران قهرمان می‌شد مردم با هیجان بیشتری مسابقات لیگ برتر را دنبال می‌کردند.

سرمربی شمس آذر از تماشاگران خواست تا تیم خود را در ادامه لیگ برتر حمایت کنند که بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و نیم فصل دوم را نیز مانند نیم فصل اول به خوبی تمام کنیم.

دقیقی ادامه داد: از مالکان و مدیران باشگاه به خاطر تیم داری در لیگ برتر و تقابل با تیم‌های تا دندان مسلح تشکر می‌کنم، زیرا کسب آن امتیازها واقعا کار سختی بود.

این سرمربی در خصوص ماندگاری اش در باشگاه شمس آذر پس از استعفا تصریح کرد: ۲۰ میلیارد نیاز بود تا بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و چون رحمان جعفری را با ۱۰ میلیارد و علی اصغر اعرابی را با ۹ میلیارد به باشگاه‌های مدعی فروختیم، منابع مالی مورد نیاز تامین شد و من در باشگاه ماندگار شدم.

دقیقی در خصوص نقل و انتقالات نیز بیان کرد: سجاد بازگیر بدلیل مصدومیت فعلا شرایط بازی را ندارد ولی شعبانی نیز چون تجربه بازی در لیگ برتر را دارد می‌تواند در ادامه لیگ به ما کمک کند، اما از نظر من نقل و انتقالات برای باشگاه تمام شده و دیگر اجازه جدایی هیچ بازیکنی را نخواهم داد.

وی تاکید کرد: تعادل در لیگ برتر وجود ندارد و تیم‌هایی هستند که مضاف از سقف بودجه خرج می‌کنند اما شمس آذر حتی بودجه نگهداری از بازیکنان خود را نیز ندارد.

مسابقه ۲ تیم فردا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود.

دیدار رفت این ۲ تیم در اهواز با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده بود.

تیم شمس آذر در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در رده نهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.