با حضور استاندار خراسان رضوی، ۸۰ سکوی تنظیم بازار افتتاح و اجرای آزمایشی طرح پرداخت اعتباری و اقساطی در این استان رونمایی شد.

۸۰ سکوی تنظیم بازار در خراسان رضوی افتتاح شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، با حضور یعقوبعلی نظری پنجشنبه مورخ ۲۶ بهمن‌ماه مراسم افتتاح ۸۰ سکوی عرضه کالای اساسی، تنظیم بازار و معیشتی در سطح خراسان رضوی و بیش از ۱۰ هزار صندوق فروشگاهی در سراسر کشور و همچنین رونمایی ازطرح پرداخت اعتباری و اقساطی و اجرای آزمایشی آن در استان در مشهد برگزار شد. 

یعقوبعلی نظری بیان کرد: باید فروشگاه‌هایی ایجاد و کاسب‌هایی فعال شوند که مردم با اطمینان بیشتر و  پرداخت کمتر بتوانند به کالاهای مورد نیاز خود به ویژه کالاهای اساسی دسترسی پیدا کنند. 

 استاندار خراسان رضوی با اشاره به مزایای طرح  «دیدار» عنوان کرد: هدف اول در این طرح در اختیار قرار دادن کالاهای مورد نیاز مردم با حداقل قیمت‌ و تخفیفات از ۸ تا ۳۰ درصد است که انتظار می‌رود نظارت حین اجرا وجود داشته باشد که به محض خطا هشدار بدهد و موضوع برطرف شود. 

وی ابراز کرد: در نتیجه اقداماتی که توسط مدیران و بخش خصوصی در حوزه اقتصاد صورت می‌گیرد باید شرایطی فراهم شود که در تلاطم‌های اقتصادی قشر آسیب‌پذیر از نظر اقتصادی، دچار مشکل نشوند و یا آسیب‌پذیری آن‌ها کاهش یابد. 

نظری افزود: بنابراین مردم باید بتوانند با اطمینان بیشتر و یک سود منطقی به کالاهای مورد نیاز و کالاهای اساسی دست پیدا بکنند.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: سرمایه ثابت و اصلی ما و شما اعتماد مردم است که در هیچ شرایطی نباید دچار خدشه بشود. 

وی ابراز کرد: موضوع تامین نیازهای اولیه مردمی یا کالاهای اساسی جزو وظایف مستمر مدیران استان است، تا مردم بتوانند به کالاهای مورد نیاز خود با قیمت‌های منطقی دست پیدا کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.