۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 965263

سرمربی سابق منچستریونایتد اعتراف کرد که در یکی از جنبه‌های کارش در این باشگاه شکست خورد.

بزرگترین اشتباه مورینیو در یونایتد

به گزارش قدس آنلاین، ژوزه مورینیو با منچستر یونایتد قهرمان لیگ اروپا و جام اتحادیه شد و در حالی که معتقد بود می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری برسد، در سومین فصل حضورش اخراج شد.

مورینیو در گفت‌وگو با ریو فردیناند، مدافع سابق یونایتد گفت: آیا قبل از تمیز کردن خانه، مبلمان جدید می‌خرید؟ من بیشتر در یونایتد دنبال تمیز کردن خانه بودم تا خرید مبلمان جدید (خرید بازیکن). ما خانه را آنطور که می‌خواستیم تمیز نکردیم. من می‌خواستم از فصل دوم در یونایتد تحولات زیادی ایجاد کنم و به دلایل مختلف نتوانستم. گاهی اوقات در فوتبال باید این را قبول کرد که نمی‌توان به هدفی که برای خودت تعیین کردی برسید. من تمام تلاشم را کردم اما مشکلات عمیقی در یونایتد داشتیم و در فصل سوم این مشکلات بیشتر و بیشتر نمایان شدند.

شیاطین سرخ در حال حاضر تحت هدایت سرمایه گذار جدیدی به نام جیم رتکلیف و شرکت INEOS هستند. ژوزه مورینیو، در گفت‌وگو با پادکست ریوفردیناند افزود: من جیم رتکلیف را خوب می‌شناسم، ما از سال‌ها قبل روابط خوبی داشتیم. حس خیلی خوبی دارم و مطمئن هستم او تاثیرات مثبتی در یونایتد خواهد داشت. من احساس خوبی دارم که همه چیز می‌تواند در مسیر درست پیش برود. وقتی پنج سال پیش باشگاه را ترک کردم، چیزهای زیادی تغییر کرد و امیدوارم این تغییرات بیشتر و بیشتر یونایتد را در مسیر خوبی قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.