فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن در سطح استان، خبر داد. 

۲۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی در مسیرهای ارتباطی و نقاط مختلف سیستان و بلوچستان در ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی با بهره گیری از شیوه های پلیسی حین گشت زنی و ایست و بازرسی در سطح مسیرهای ارتباطی در مرکز استان و شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر، نیمروز و زاهدان در چهار عملیات موفق به شناسایی چند محموله سوخت شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در بازرسی از ۳۴ دستگاه خودرو سواری و سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در مسیرهای ارتباطی استان ۲۲۰ هزار لیترسوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره به ارزش بیش از ۹۰ میلیارد ریال کشف کردند.

وی با اشاره به شناسایی ۳۶ متهم و معرفی آنها به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه های ملی کشور تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.