فرماندار شهرستان فیروزه گفت: قرارگاه رصد فضای مجازی با هدف برگزاری انتخاباتی با اخلاق در شهرستان تشکیل شده است.

تشکیل قرارگاه رصد فضای مجازی با هدف برگزاری انتخاباتی با اخلاق در فیروزه

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی باغیشنی یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه در برنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: ۴۹ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان فیروزه داریم که از این تعداد ۳۸ شعبه روستایی، ۱۱ شعبه شهری، ۲۹ شعبه سیار و ۲۰ شعبه ثابت در شهرستان‌های زیرمجموعه فیروزه، همت‌آباد و گرماب مستقر خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروزه با بیان اینکه ۲۸ هزار نفر جمعیت واجد شرایط در فیروزه داریم، افزود: شعب اخذ رای را در مساجد، مدارس و حسینیه‌ها مستقر کرده و سعی کردیم در هر مکانی که امکانات بیشتر و بهتر دارند شعبه اخذ رای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه پشتیبانی انتخابات اقدامات خوبی صورت گرفته، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم در انتخابات خللی ایجاد شود، ۱۱ اسفند ماه رویدادی مهم خواهد بود، زیرا اولین انتخابات بعد از ناآرامی‌های سال گذشته است و باید به نحو احسن برگزار شود.

فرماندار شهرستان فیروزه درخصوص مشارکت حداکثری مردم خاطرنشان کرد: در راستای امیدآفرینی و بیان دستاوردهای دولت «گروه‌های جهاد تبیین» را داریم، بر این اساس باید گفت؛ ۷۳ میلیارد تومان پروژه دولتی امسال در دهه فجر افتتاح کردیم، همچنین قرارگاه عملیاتی رصد فضای مجازی تشکیل داده‌ایم و هدف این بوده که به سمت انتخاباتی با اخلاق سوق دهیم. از طرفی جلسات متعددی با گروه‌های مرجع، دهیار، اصناف و صنعتگران گذاشته شده تا دستاوردهای دولت بیان شود.

وی با بیان اینکه تشکیل قرارگاه دانش‌آموزی میدان ۱۴ صفر ۲ و گفت‌وگو با رای اولی‌ها درخصوص امیدآفرینی و جذب مشارکت با دانش‌آموزان را دنبال کرده‌ایم، تصریح کرد: آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی داده شده است. نحوه رای‌گیری را شبیه‌سازی کردیم تا در روز انتخابات مشکلی نداشته باشیم. همچنین شعب شهرستان کارشناسی شده و در مکان‌هایی که کانون جمعیتی داریم شعبه ثابت و مکان‌هایی که پراکندگی داریم شعب سیار گذاشته‌ایم.

باغیشنی عنوان کرد: نماینده فرماندار و عوامل اجرایی با هم‌افزایی و تعامل خوب با زیرمجموعه‌های خود در ارتباط هستند. بر این اساس اماکن دولتی برای تبلیغات کاندیدای انتخابات با نازل‌ترین قیمت تدارک دیده شده است و در اختیار کاندیداها با رعایت عدالت گذاشته می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با هدف برقراری عدالت تشکیل شد، یادآور شد: عدالت باید ابعاد مختلف اقتصادی، توزیع عادلانه ثروت، عدالت فرهنگی و سیاسی داشته باشد، عدالت سیاسی در قالب مردم سالاری دینی محقق می‌شود که این مهم در راستای برگزاری انتخابات است، لذا انتخابات مظهر خداباوری و مردم‌باوری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.