یازدهمین جشنواره ملی رویش ویژه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری،‌ دینی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور به طور رسمی از روز سه‌شنبه اول اسفندماه در دانشگاه یزد آغاز و با حضور مسئولان تا روز پنجشنبه سوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری یازدهمین جشنواره ملی رویش با حضور وزیر علوم در دانشگاه یزد

به گزارش قدس آنلاین، محسن رفیعیان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد ضمن اعلام این خبر گفت:‌ همزمان با آغاز این جشنواره، نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی نیز در محل سالن امام علی (ع) افتتاح خواهد شد.

وی گفت: در این رویداد سه روزه، برنامه‌های جنبی متنوع و نشست‌هایی با موضوعات مختلف از جمله نشست دبیران شورای فرهنگی کانون‌ها با معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، نشست کارشناسان کانون‌های فرهنگی با مدیر کل فرهنگی این وزارت و کمیسیون دانشجویی با موضوع انتخابات در نظر گرفته شده است.

رفیعیان برگزاری چندین نمایش تئاتر، شب شعر و موسیقی با حضور هنرمندان کشوری و پویش همکاشت برای کاشت نهال درخت در دانشگاه با حضور مسئولان کشوری، استانی و دانشگاهی را از دیگر برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد.

معاون دانشگاه در پایان اظهار کرد: روز پنجشنبه سوم اسفندماه با برگزاری مراسم اختتامیه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن امام‌علی (ع) دانشگاه یزد، جشنواره مذکور به کار خود پایان خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.